13.12.2011 г., 6:24 ч.

Най-хубавото нещо :) 

  Есета » Любовни
2663 0 0
1 мин за четене

За по-точно описание от „най-хубавото нещо” наистина не мога да се сетя. Точно така те чувствам аз! И ако всичко, което преживях, беше цената на това да те срещна, бих го преживяла още хиляди пъти, за да можеш да ми се случиш още веднъж и още веднъж, и още веднъж... Дори и никога да не бъда с теб, ти пак ще си останеш най-прекрасният човек, когото познавам. Ако има нещо, в което съм сигурна, то е, че не съществува по-съвършен и невероятен човек от теб. Помогна ми да преглътна най-големия си страх и ми показа, че съм по-силна от него, сблъска се с най-ужасните страни от моя характер и ги преглътна с огромно разбиране, успокояваше ме всеки път, когато се плашех, и ми вдъхваше увереност, чувствах се по-сигурна заради теб...  Никой никога не ме е карал да се чувствам така! Въпреки неприятните обстоятелства и неподходящото време те чувствам като най-близкия човек, който имам, и знам, че винаги мога да ти кажа абсолютно всичко.
    Имаш НАЙ-страхотния глас и смях на света и мисля, че мога да ги слушам цял живот и съм сигурна, че не биха ми омръзнали никога. Мога да си говоря часове наред с теб, мога и просто да седя и да те слушам... мога всичко, когато знам, че ти ще си до мен.  Винаги успяваш да ме накараш да се усмихна съвсем искрено, знаеш как да ме разсмееш... И даже ми изглеждаш прекалено перфектен... Това са малка част от причините, заради които бих могла да те обичам безкрайно много завинаги : ))))

© Магдалена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??