10.12.2007 г., 9:00 ч.

Накратко за живота... 

  Есета » Лични
1870 0 2
1 мин за четене

Живот. Как може да го обясним? И не само него, а всичко, което се случва в него. Всяка сълза, споделен миг щастие, нежна усмивка, топло докосване, болката от любовта, предателството или доказаната вярност. Това са малка част от емоциите в нашия живот. Днес си щастлив с твоята половинка, но утре разбираш, че цялото това щастие се е градило на куп лъжи, които си чувал седмици наред... Нима това е животът, за който си мечтал и си искал да изживееш с пълна сила и себеотдайност... не,не. Минава време в огорчение и мъка, в което ти се иска да легнеш и да се събудиш, когато сърцето ти е спряло да тъгува по изгубеното щастие и пропилените възможности, но не... времето не спира. То е тук, то е момента, който изживяваш сега, то е смисъла в нашето съществуване, то ни взема, но и то ни дава... Животът е прекалено кратък, за да се наказваме за грешките на другите! Какво пък, нека да си тръгва любовта сега, но тя пак ще дойде! Дори ще е по-красива и добра! И тогава се обърни назад... Ще разбереш, че щастието идва при вярващите в него, значи ти не се отказа да го търсиш... Защото си човек и вярваш в хората и любовта!!!

© Мира Йорданова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мира Мах,не забравяй,че имаш приятелите до себе си,не си сама.И макар любовта да си е тръгнала,тя ще се върне,но ще се върне красивата,истинската,мечтаната любов...защото ти я заслужаваш...Целувки
  • Малко патетично. По пътечката на човешкото щастие често пъти думите са почти излишни. А твоите думи са търсещи, а това е постижение, нали?!
Предложения
: ??:??