15.01.2013 г., 13:47 ч.

Направи крачка напред 

  Есета » Социални
1496 1 0
1 мин за четене

     Ще имаш всичко, стига да го пожелаеш, да повярваш в съществуването му. Само трябва да протегнеш ръка и да отвориш завесата - да излезнеш на сцената и да видиш всичко това, което те очаква. Страхуваш ли се?! Да, нормално е - не знаеш какво е оттам. Но пък колко пъти си стоял отзад и си чувствал атмосферата. Колко пъти си се отправял напред... и... нещо те е спирало. Неубедеността, страхът и незнанието, какво те очаква.

 

Просто трябва да направиш крачка смело напред. Да излезнеш такъв, какъвто си -  да се появиш на cцената на живота. И да приемеш всичко това, която тя ти предоставя.

 

Тогава и само тогава ще се убедиш, дали всичко, което е било в теб - всичко , което си си представял в твоя свят, е действителност, а не само мираж в представите ти. Приеми шанса да излезнеш напред, за да усетиш, да го почувстваш. Изживей го, оглеждайки се пред хоризонта, който ти се предоставя. Този път си Главният герой!

 

Не изпускай шанса си, приеми го като дар, като награда - заради теб самия. Направи го! Излез с високо вдигната глава напред! Бъди подготвен - за действителността, която ще те озари.

 

© Сед Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??