8.07.2018 г., 23:14 ч.

Напред 

  Есета
873 2 1
2 мин за четене

Какъв оптимизъм и сила за продължаване напред носят тези думи! Събуждат порив за активни дела, извършени от духа и тялото ни. Животът изисква човек да се движи напред, да бъде деен, да се извисява като победител във всяка житейска ситуация. В тези думи има борба, стремеж за победа и неотстъпчивост, призив за смелост. Смелостта е тече само във вените на истински гордите и непреклонни хора.

 

Животът е сражение, неспираща битка, но ако не беше именно такъв, как шяхме да знаем, че сме живи и че има за какво да се борим? Никоя постигната цел не е дошла по лесен начин. Всичко истински ценно и скъпо е било купено с висока цена. Това е житейски закон. Лесна победа няма. Би могла да изглежда лесно постигната отстрани за страничния наблюдател, но за човека, който си я е извоювал, е струвала скъпо.

 

Всяка битка в живота е кървава. Явно Бог е постановил да бъде така, за да ценим това, което имаме, да зачитаме значението му и да не забравяме как се е озовало в нашите ръце. Победата е сладка и красива, но пътят до нея – трънлив. Но трябва винаги да ни води една мисъл, един стремеж, един порив – вечно напред! Никое усилие не остава не възнаградено. Всеки път, когато даваме нещо от себе си, посвещаваме се, борим се, винаги получаваме след това и награда. ‘’Каквото посееш, това и ще пожънеш’’ са казали хората, за това нека сеем в труд, за да жънем в радост.

 

Напредък във всичко и винаги! Силата за развитие е равнозначна на живот. Всеки трябва да знае това. Не може животът да бъде погубвам в бездействие, сляпо примиряване и отстъпване пред всяка трудност. Трудността е предизвикателство. Когато преодолееш едно, минаваш на следващото. Да, трудно е, изморително е, но и в известна степен мотивиращо. Трудностите не се дават на хора , които няма да се справят с тях, а на тези които могат. Понякога това е комплимент от съдбата а не наказание, както подвеждащо бихме си помислили.Ако искаме победа, трябва да сме готови да се сражаваме. Победа без сражение няма. Ако искаме да продължаваме напред, трябва да не спираме да ходим, да се движим, да се борим.

 

Винаги съм се движила от този житейски принцип. Аз съм човек, който обича да побеждава, но и който е наясно, че победата се ражда с усилия и неспирни действия. Всяка извоювана победа ми е коствала усилия,болка, сълзи, отчаяние, несигурност, че ще се справя, но никога не съм се отказвала. Не мога. Аз съм боец, аз съм силна, аз съм непреклонна. Когато имам цел, тя е моят двигател. Сражението е само момент от пътя към победата.

© Николина Барбутева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??