16.03.2014 г., 19:42 ч.

Настроение Террминално 

  Есета » Граждански
1316 0 0
1 мин за четене

Настроение терминално

Около 25 хиляди души напускат ежегодно България, над 3 милиона са общо българите които живеят извън пределите на родината. Но защо? Защо младите напускат България? Какво не е наред тук? Всъщност какво е наред тук и защо ние оставаме? На този въпрос много по-лесно може да се отговори! Ние оставаме не  защото искаме да останем, а защото нямаме пари или езикова подготовка или професия… Оставаме защото така сме принудени от обстоятелствата. Ако имахме пари, езикова подготовка или професия ние много отдавна също щяхме да сме напуснали България. Защо мишките напускат потъващия кораба? А защо да потънат заедно с него? И всъщност какво се оказва, че подготвените, интелигентните хора на България са „мишките” напускащи кораба, а ние героите оставащи тук какви сме?  Ние сме обезверени, безперспективни, недостатъчно образовани и страхливи „герои” на новото време. Герои изпълнени със страх, герои без грам героизъм в себе си. Ако ние реално бяхме герои, изпълнени с мечти вместо страх, изпълнени с героизъм щяхме  да сме далеч на запад.  Аз лично ще кажа браво на „мишките”, но ще им кажа и не забравяйте и нас „героите” без грам героизъм, протегнете ръка към нас и ни помогнете, за да не потънем и ние заедно с кораба.

© Веселина Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??