4.12.2004 г., 16:45 ч.

Не е ВяРнО 

  Есета
2164 0 4
1 мин за четене
    Не е вярно, че когато ме оставят боли по-малко. Това , че не нося отговорност за една изгубена мечта не ми помага. Боли, защото всеки път съм била изоставяна от измама! От заблуда, от глупост, от гордост...
И всеки път боли. Защото всеки път я има любовта. Гори различно. Но е там. А щом я има нея - има ме и мен. На любов отвръщам с любов. А как да забравя, когато тя още гори!?! Не само в моето сърце гори! Но и в твоето... 
     Заблуда... нормалкo, ти обичаше друга. Неусетно обаче аз заех нейното място. И сега? Как да разбереш? Всеки прави грешки. Всеки, който има избор. Tи сгреши...
     Глупост...случайно ли, нарочно ли, но ти се поддаде на хорските глупости. Повярва. Страда. И све пак си върна усмивката. Със съжаление си спомняш, но спокойно, спомените са добри...
     Гордост!Ах, ти годреливецо, ще страдаш най-много! Защото изгуби щастието си. Захвърли го. Потъпка го. Подигра се с него. А сега гледай! Гледай и страдай! Живей в отминалите дни!
                                                        ....................
     Вие тримата сгрешихте. Аз страдах. Но станах по-силна! Да, по-силна от преди! И по-самоуверена!
     А вас .... вас ви боли....
                                        
                 И може би все пак е вярно....

© Валентина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • определено ми хареса...поздравления за добрия резултат и интересния стил...съгласна съм,че есето ти е наистина мн добро,звучи съвсем искрено
  • МНОГО добро!!!
  • Браво!
  • това е нещо много гадно .. да те заблудят е да те оставят .. всеки го е ипитал това ... дори и тези които го причиняват!Браво .. 6!
Предложения
: ??:??