25.03.2012 г., 12:03 ч.

Не искам да пропускам нищо 

  Есета » Лични
1483 0 2
1 мин за четене

Не искам да пропускам нищо! Комбинацията от тези пет думи събира в себе си голяма част от желанията на млади, мечтите на пораснали и спомените на възрастните. И аз, като всички, не искам да пропускам нищо. Не искам да пропускам нито един момент от моя живот. Не искам безмислено да съжалявам за недоизживяните емоции, незапомнените мигове и скритите страсти.

         Гледам на живота като съвкупност от мигове. Всеки един по себе си уникален. В един миг може да си слаб, в следващия могъщ. В един – сам, в следващия – заобиколен от любими хора. Един миг може да носи сълзи, а друг – нестихваща радост. Кой как ще го изживее е въпрос на личен избор. Най-важното е да не се пропуска нищо. Защото сама по себе си всяка една секунда е уникална и неповторима. Никоя друга няма да донесе същата емоция и няма да има такова въздействие върху съзнанието. Никоя друга няма да накара да човека да тръпне точно по този уникален начин, както когато е бил всеки нов пръв път.

         Не искам да пропускам нищо! Да, не искам. Не искам да пропускам настъпващата пролет, не искам да пропускам отиващото си лято. Не искам да пропускам съзряването на децата в парка, не искам да пропускам нито една от двойка влюбени, разхождащи се по плажа. Не искам да пропускам песента на току що дошлите щъркели, не искам да пропускам плача на новороденото. Не искам да пропускам всички онези малки жестове на любимите ми хора, който правят света ми по-добър. Не искам да пропускам усмивката на майка ми, която ме чака да се прибера, не искам да пропускам радостта на уличното куче, получило храна от някой минувач. Не искам да пропускам нито един миг, в който имам възможност да стана по-добра. Не искам да пропускам нито един момент, който може да е възможност да помогна на някого. Не искам да пропускам нито един момент, който ме кара да бъда такава каквато съм. Не искам да пропускам нищо!

© Зорница Маринва Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??