21.08.2004 г., 0:39 ч.

Не мога да живея далеч от България! 

  Есета
6068 0 8
2 мин за четене


            Какво е да чувстваш България далеч от сърцето си? Истинската носталгия може да се усети само тогава когато не виждаш планините, реките, горите на Родината. Когато тя не е на един дъх разстояние, а на цяла вечност.

Казваш си...България над всичко!..ала над кое всичко? Над това да се чувстваш щастлив някъде другаде. Едва ли...Това би било невъзможно. България е моят дом!

Далеч от дома значи малка частица от сърцето на всеки един от нас запълнена с носталгия към родното.

Колко красота и колко гордост има в това да казваш "Аз съм българка!" Вървиш по улиците на непознат град и се заслушваш в хората. Иска ти се да чуеш нещо познато, ала уви липсва звукът от българската реч, отзвука от всяка произнесена с гордост дума.

Събуждаш се и виждаш небе, улици, къщи. Но те са различни от онези познатите... Онези които виждам всеки ден когато отворя очи. Това е така защото съм далеч от България....

Можеш ли да накараш сърцето си да обича някоя страна повече от България. Никога!

И аз пак вървя по тези другите непознатите улици и си повтарям..."Аз съм българка" и настръхвам....Така се чувствам по близко до Родината... до моята България!

© Силвия Атанасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • БРАВО!!! Аз също не мога да живея без моята България!
  • Е не мога да разбера явлението-гастербайтери да обясняват колко обичат и им липства България.Най се "радвам" на хора,които са от 10-15 години навън и казват,че са българи,щели да се върнат.Глупости за пред камерите.
  • Трудно е, когато си далеч от приятели и роднини!На 06.10.05 едно момче се върна от Щатите и в момента е един от тях!Има същите маниери като тях и нас ни има за по-долни!Много кофти се почувствахме с моята приятелка!Никаде по света нямат такива топли сърца като нашите!
  • Ами и аз не мога! Искам в България! Де да можех да се върна... . Бих дала абсолютно всичко! Обичам България!

    <font color=#FF0000>Модерирано от suffer_angelus: Опитай се да преглеждаш какво си написала преди да натиснеш бутона за изпращане, тъй като патриотично изказване с толкова 4-ки и 6-ци не звучи много сериозно.</font>
  • ами ако нямаш вазможност да се върнеш в България?какво тогава?Аз съм в същото положение като теб!МРАЗЯ АНГЛИЯ!
  • eми аз се върнах..:Р
  • ами върни се като не можеш да живееш там.
  • Ами ако не останем ние, други ще дойдат на нашето място и ще ни излапат, било то циганите или американците...
Предложения
: ??:??