Как може едно нещо да е толкова просто и в същото време толкова сложно... Как може едновременно да обичаш, но не и да искаш да си с обичания човек? Как може да си болен, да искаш да оздравееш, но да не търсиш нужния лек? Как искаш да си щастлив, но да не се усмихваш на деня ? Как искаш да опознаеш хората, без да познаваш своята душа? Как искаш да отидеш при някой, а да не правиш стъпка натам? И да искаш да кажеш "Обичам те", а да мълчиш, все едно си ням? Защо живееш... без да имаш цел...? Защо се правиш на силен, а не си достатъчно смел, дори да кажеш един път завинаги "до тука". Защо се криеш и плачеш тайно, глава надолу навел. Сълзите не доказват думите, които да кажеш си можел. Сърцето отново не намери сполука...
Ех...защото в действителност и ние самите незнаем какво искаме
И аз някога вярвах в любовта и приятелствто,а сега се чувствам праазна,но не защото незнам какво исам,а защото никой не уважава чуждото мение,за това нямаме цел...
Поздрав,мн е хубаво!
Някои хора не умеят да изразяват чувствата си,нямат красива реч,за която всяка жена си мечтае.Защото ние обичаме с ушите си,а мъжете с очите си,така че не се отчайвай.Който търси намира.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.