19.02.2012 г., 14:19 ч.  

Не можеш да изтриеш човек от мислите си, когато сърцето не го пуска! 

  Есета » Лични
5835 0 3
1 мин за четене

                             Не можеш да изтриеш човек от мислите си,

                                             когато сърцето не го пуска...!

 

 

      Колко време трябва да мине?... За да зарасне една рана... За да простиш... За да се извиниш... За да забравиш... За да се влюбиш отново... За да се опълчиш на съдбата... За да разбереш какво искаш....

      Понякога се опитваш да изтриеш някой от мислите, от сърцето си, от съзнанието си, но колкото и да се опитваш, не се получава. Защо ли? Ами може би защото не можеш да забравиш този човек. Явно е оставил твърде дълбока следа в живота ти и не може да я заличиш. Това може да се нарече само по един начин - Любов.

      Колкото и време да мине, понякога не е достатъчно. Разстоянието и времето не може да заличи това, което е останало някъде дълбоко скрито в сърцето на един човек. Може би трябва да минат месеци или години, за да разберем, че това, което сме имали, е било едно малко съкровище. След като сме го изгубили, усещаме липсата му и тогава разбираме, че нищо не е било излишно, че е трябвало да мине достатъчно време, за да преоткрием себе си и да открием отново Любовта, която сме загубили.

      ... И тогава започваме да се чувстваме сякаш отново летим Три метра над небето и започваме да го желаем все повече и повече... ♥♥♥

© Таня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Точно такъв човек и аз не мога да изтрия от мислите си ! Даже онзи ден е сънувах, макар че вече рядко сънувам . Този сън го помня . Тя вече е далече от чувствата ми ,защото сам е пуснах да си отиде . Но тогава беше друго . И не всичко зависише от мен ... колкото и тя да ми казваше аз да решавам ... Остава във сърцето ми ! Там дълбоко затворена тази частица ,защото си е моя ! Изживяна ! Изпитана !
  • И на мен много ми хареса.. и съм съгласна с всичко написано
  • Много красиво! Поздрави!
Предложения
: ??:??