10.08.2007 г., 9:39 ч.

Не отминавай щастието! 

  Есета » Философски
2005 0 3
1 мин за четене
 

Във въздуха се носи усещане за свежест, предчуствие за вечна младост. А в тъмните ъгли на улицата на живота една смълчана душа плаче за несрещнатата си пролет. Възможно ли е да не я откриеш, да не я познаеш, когато дърветата пред прозореца ти цъфтят? Възможно е. Когато вътре в теб е зима, когато те мъчи носталгия по непреживяното. Цветята край теб са изпъстрени с ярки цветове. Но ти не ги забелязваш... Боли те от лъчите на слънцето, от радостта на другите. И те е страх да се надяваш, да вярваш...

Не срещаш пролетта. Тя минава по други улици, по скрити пътеки, непознати за теб и за неизменната ти меланхолия. Светът се събужда, а ти отдавна си буден и сякаш знаеш истината. Или част от нея. Или само си зърнал силуета й. Така и не можеш да се зарадваш...

Отминаваш любовта, както по улиците отминаваш светофарите, както потъпкваш чуждите сенки. Годините се нижат... Редуват се лято и зима... Щастието е някъде другаде - там, където теб те няма.

И отново е пролет. А животът крачи срещу теб по тротоара. Нима пак ще го отминеш? Нима и сега ще отвърнеш поглед и няма да забележиш тичащата срещу теб любов? Имаш важна среща. Не закъснявай!

© Сани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • :] Интересно е, само че не си ли преживееш зимата, както подобава, ще ти избие някъде през пролетта. Знаеш ли аз колко дълго "зимувах". Сега всичко е приказно, направо съм в разгара на пролетта насред реалната вече есен. Хе - хе. Аз пак те поздравявам с Eric Clapton - Change The World.mp3 :]]]]]
  • Благодаря ти, Милена!
  • Много хубаво си го написала! Не трябва да пропускаме тия срещи..
Предложения
: ??:??