9.05.2009 г., 18:45 ч.

Недейте да злорадствате 

  Есета » Философски
1146 0 2

Колкото и наранени да се чувствате от някого, не злорадствайте, ако станете свидетели на падението му. Просто го подминете. Проявете достойнство и си спестете изразите от сорта на "Така му се пада". Злорадството само би ви поставило на неговото ниво - този, който с лека ръка се е подиграл с чувствата ви и ви е използвал. Дори не е толкова нужно да му прощавате, колкото да го игнорирате. Все едно не съществува за вас. Вие сте над тези неща. Наслаждавайте се на живота и не губете време да се радвате как този и онзи са си получили полагащото им се. Няма смисъл. Почерпете успокоение от това, но не тъпчете падналия. Можете да го удостоите с презрението си, но не и с вниманието си. Онзи горе си е свършил работата. За вас остава да си кажете, че в крайна сметка справедливостта се е възцарила.

© Ниара Норууд Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря.)
  • Браво!
    Да обичаш и да мразиш- това са чувства, най-лошото за един човек е безразличието. Защо трябва да имаш чувства към него, когато безразличието е много по-лошо.
Предложения
: ??:??