16.03.2015 г., 12:51 ч.  

Недостатък 

  Есета » Любовни
1439 0 1
1 мин за четене

Знаеш ли какво е недостатъчно?

Да се влюбиш, да обичаш... Истински.

Трябва много повече. Трябва ти перфектност, за да заслужиш неговия поглед. Трябва ти многообразие всеки ден, за да задържиш неговия поглед. Трябва да си с него винаги, а той - когато има възможност (и не всяка възможност ще използва за теб). Трябва да отговаряш на позвъняванията, да се разбираш с приятелите му, трябва да се поставяш в неудобни ситуации заради неговото удобство. Трябва да се пренебрегваш. Трябва да го уважаваш. Трябва да се примиряваш. Трябва да го искаш с цялото си същество, да го обожаваш, за да се се замисли той горкият, дали въобще иска да е с теб. Трябва да се смееш винаги - тъгата е недопустима. Трябва да си неустоима. Но ще си за другите, не и за него. На него му трябва повече. Трябва ти мъничко от нея, от онази, от четвъртата, от тази от списанието, от колежката, от дамата отсреща, от сервитьорката, от стриптизьорката, от майка му, от актрисата, от певицата... Трябва ти търпение и труд. Много труд. Трябва да си във форма. (Еквивалентът на всеки мъж е жена-мечта). И никога няма да си мечта. Ще бъдеш мечтата му, но в думите му. Да, той ще ти отвърне на всичко... С думи... С обещания... С усмивки... С пожелания... Свиквай да си на 2-ро място. О, дори то е добро!  Свикни с навиците му, себе си промени. Нагоди се към него. Но не бъди като кученце. И от време на време го дразни. За да му е интересно. Но не прекалено - крайностите са фатални за теб. Проучи какво харесва. Бъди това, което харесва. Това което си... е само обич, на кого му е притрябвала такава? Жертвай себе си, жертвай всичко! И остани с нищо - опс, не... Остани с него. И пак ще си недостатъчна. И, знаеш ли, ако имаш смелост, ако имаш глава на раменете си, ако все пак уважиш себе си - ще се върнеш при Него. Да, при Него. Онзи, комуто беше достатъчно само това, че дишаш и съществуваш, за да те обича... И да бленува... И да чака... И да те сънува... И да иска да е твоят "недостатъчен". Точно той ти е достатъчен! А ти? - ти си неговият недостатък...

Но си му достатъчна. Достатъчна! Бъди, моля те, достатъчна!!!

© Надежда Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей, много истина има в думите ти! Имаш е-майл от мен.
Предложения
: ??:??