14.07.2009 г., 15:07 ч.

Недоволните жени правят опасни неща 

  Есета » Други
1811 0 10
1 мин за четене

  "Жената не умее да разграничи душата от тялото. Тя е елементарна като животните. Тя има само тяло." Честно казано, когато Бодлер е писал тези думи, едва ли е осъзнавал смисъла им напълно и аз, като жена, няма начин да не ги оспоря. Вчера един приятел ми дойде на гости и се разприказвахме. Той говори, аз го слушам. "Знаеш ли, - разказва - жените са опасна порода, с тях шега не бива. Излъгах моята веднъж, оттогава тя не спря мен да лъже. Закъснях от работа веднъж, оттогава тя всяка вечер закъснява. Забележка направих й веднъж, тя на мене 100 направи. Реших се - изневерих на собствената си жена веднъж, оттогава тя не спря да ми изневерява. Оттова разбрах едно - на жена веднъж направиш ли й зло, тя цял живот злини ще върши. Душата й засегнеш ли веднъж, тя твоята ще отрови. Жените са жени, вечно се раздават, но огорчиш ли ги веднъж, целия живот ще ти съсипят." Мина се и час, и два, приятелят ми не спря да се оплаква от жените, а аз наум едно си мислех - това са то, мъжете, все в другиго вината търсят. Чудя се кой от двата пола е животно. Питам се - защо мъжете искат вярност от жените, след като сами не им я дават? Как очакват честност, вяра и доверие, след като самите те не познават тези думи. И, моля ви се, приятелят ми чуди се и възмущава от жена си. Изпратих го, без  дума да му кажа, но в главата ми се въртеше една мисъл: "Скоро пак ще дойдеш и ще се оплакваш - не от нея, а от втора и от трета. Чудя се, кога обаче и дали вината в себе си ще се постараеш да намериш".

© Стефани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харесах го много надмина очакваниата ми и сам много доволен от теб,детето ми
  • Хммм, Тритий, а според мен става дума за едностранно гледащите, преценяващи и пресмятащи "кой колко и какво". Не е характерно само за мъжете. Смешни са тези сметки "аз изневерих един път, а на мене сто", все едно иска реципрочност - аз един път и тя/той един път. Няма такива филми, ами ако единия например не ще изобщо да изневерява... просто не си попадат на мястото, а после реват. Да си намират местата и да не се оплакват, мъже или жени.
  • Т.е. се опираш на опита си, казавайки ти това за свалянето, аз се базирам на собствени наблюдения и се шегувах.
  • Съгласна съм, че всеки е различен и има редица случаи,които могат да се определят като единични, но не бих написала цяло есе по този въпрос ако се опирах само на един случай или на едно мнение. Също така изказът"или те е свалял" отново ме връща към по-горе написаното в есето ми. Съгласна съм също, че е добре повечко мъже да се спрат тук, може да открият по-нещо за себе си.
  • Ако изключим обобщенията, Бо, да, има истина, но все пак хората са различни. Наистина обезверените са повече и затова понякога някои неща ни приличат на абсолщютни истини, а те са просто истина за частния случай...
  • Наскоро в главата ми дойде една светла,
    нечиста и безореолна мисъл.
    Ще бъде чудесно повече мъже да се поспрат тук!
    Има си много истина.
  • Час два... мани го тоя или е гей или те е свалял. Ееее, ама си, що не му пусна от съжаление, човека толкова труд е положил, а ти... "изпратих го".
  • Поздрав... Ние жените имаме Големи Души... , зависи кой как ще ни понастъпи...
  • !!!
  • Страхотно е. Страхотно..
Предложения
: ??:??