17.03.2011 г., 12:32 ч.

Неизтриваемо мастило 

  Есета » Други
1342 0 2
1 мин за четене


 

Добрите хора запомнят всеки красив миг, запечатват го с неизтриваемо мастило върху белите листа на спомена и няма друго заклинание, освен Любовта, което може да промени написаното.

Това мастило оставя на другите невидими знаци по пътя към Познанието и Просветляването на човешкия ум. Дарява на изстрадалото Човечество огъня на всемирната Правда, който жигосва със вечен и незаличим белег челата на лъжците и следовниците на гордостта и покварата.

Написаното с него дава на слабия Вяра, а на падналия достойно – утеха и сили да се изправи отново по-силен от всяка неправда и заблуда.

Вълшебното мастило от акашова смес води уверено ръката на летописеца към вярното отразяване на всяка една  бляскава победа или позорен разгром.

Добрите хора знаят пропорциите и тайната рецепта за приготвянето на неизтриваемото мастило, наречено Божествена Истина.

Записаните страници остават невидими, до времето, когато надарените с очи за незримото открият вълшебните свитъци и озарят с неземната Светлина на Доброто закопнелия за знания Свят...

Незаличимото мастило безпристрастно отразява дните, отредени на нашето несъвършено „аз”, от първата до последната йота, следва пътя на нашите малки човешки успехи, или ни уличава в предателства. Понякога в сънищата ни идват, сякаш яхнали огнени колесници, Божиите слова на възмездието, или пристъпват плахо смутените малки нозе на една нова Любов. Друг път, изморени от скитане, спират за мъничко отдих напътствени фрази от запечатаното с огън Битие, за да ни дадат посока и кураж, да пишем уверено вълшебната книга на Живота.

Независимо кога, независимо къде, проявленията на написаното с неизтриваемото мастило на Добротата, са видими с просто око, нежно докосващи или разтърсващи като тътен от изригващ вулкан, но винаги идващи в точния момент и нито секунда по-късно.

Хората, които владеят уменията на този тайнопис, са, винаги са били и ще бъдат сред нас. И няма друго заклинание, освен Любовта, което може да промени написаното.

 

Кирил ПАЛАЧОРОВ, Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Винаги идват в точния момент и нито секунда по-късно...

  • Дай Боже всекиму кодовете на тайнописа!
Предложения
: ??:??