17.03.2015 г., 20:24 ч.

Нещо за себе си 

  Есета » Други
1581 2 0
1 мин за четене

Да напрaвя нещо, каквото и да е то заради себе си...

Не съм такъв човек, не искам да правя нищо заради себе си.

Никога нищо не съм правил зарaди себe си, а защото, както съм казвал винаги да направя нещо за някой друг и да видя положителната емоция у него... това ме прави щастлив.

Не е трудно да е разбере... всъщност може би е трудно...

Ако си човек, който е лъган и мамен достатъчно през живота си... и в следствие на това си се превърнал в човек, отричащ тези като мен.

Ако се вгледаш достатъчно дълбоко в душата си... вътре в себе си ще разбереш, че и у теб живее същото такова НЕЩО като мен...

Същото такова "леке нещастно", което отчаяно иска само да бъде обичано и да дава любовта си на... този който може да се докосне до нея...

Да бъдеш на една маса с него и той да ти дава хайвер върху крекерче... и да ти се смее когато ти останат мустачки...

Да изкараш хваналата дебел един пръст слой прах китара и да посвириш само, защото на някого му е щукнало, че иска да те чуе как го правиш...

Да приятно ми е да свиря, но още по приятно е когато го правя да вдигна погледа си и да срещна очите на някого, на когото му е хубаво да го правя...

Може би ако погледнеш точно под диафрагмата ще видиш, че и у теб го има същия този човек, когото  така отчаяно се опитваш да прогониш..

И ще разбереш, че не е важно... всъщност важно е...

Всичко е важно.

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??