30.11.2010 г., 22:11 ч.

Невидими помощници 

  Есета » Други
972 0 0
2 мин за четене

Бях чел в една книга на Дорийн Върчу, че ангелите са наши помощници в делата ни на Земята и че можем да се обръщаме към тях за помощ и те ще ни я окажат, но не и преди да сме поискали, защото имаме свободна воля и те нямат право да се намесват, ако ние не дадем разрешение за това. Също така Дорийн споменаваше и за Архангелите. Кой с какво помага и в кои области. Казваше, че Архангел Михаил може да ни помогне при развалени електроуреди и въобще при поправянето на всякаква техника. Това ми допадна. Оттогава съм го викал на помощ в много случаи и като по чудо всичко се е оправяло.

    Искам да приведа два примера, за да онагледим нещата. Една зимна вечер реших да се кача на колелото си и да се поразкарам. Минах по един мой любим маршрут. Някъде по пътя попаднах на мъж и жена, чиято кола не можеше да запали. Жената буташе, а мъжът се опитваше да запали, но по всичко личеше, че колата нямаше изглед да запали. Реших да оставя колелото си и да им помогна. Побутнахме колата няколко пъти, но, уви, не палеше. Сетих се за Архангел Михаил. Помолих го мислено да ни помогне.  Казах му: „Архангеле Михаиле, моля те да поправиш колата”. След няколко секунди колата запали. На лицето ми  се извая най-широката усмивка. Отново и отново си казвах - да!, да!, да! - наистина действа. Мъжът и жената бяха благодарни за помощта, която им бях оказал, но сами не знаеха колко голяма помощ ми бяха оказали те, давайки ми възможност да приложа това, което бях прочел отново и да потвърдя за себе си, че наистина има Един Прекрасен Нефизически Интелект, Който винаги ни помага, когато имаме зрънце вяра в Него. Това пък ме навежда на едни изключителни думи: „Когато оказваш помощ, ти се оказва помощ.” Когато даваме на едно ниво, понякога получаваме на друго (както в този момент) и в повечето случaи, когато намеренията ни са искрени, даденото ни е много по-ценно и силно от това, което ние сме дали. Приложих малко физически усилия да побутна колата, а в замяна на това получих могъщо доказателство, че наистина има Сила, която ни помага, когато се обърнем към нея по детински с малко вяра.

   Друг пример. Понякога ми се е случва да пускам диск в двд-то си по пет и шест пъти и то не иска да го прочете. Но щом повикам Архангел Михаил с молба дискът да тръгне, дискът бива на момента прочетен. Седя си, недоумявайки как така става това, защото съм свикнал да мисля, че нещо като се развали, трябва да се носи на майстор… и какъв е този Нефизически майстор, който при първия повик кара колите да запалват и двд-тата да проработват. Наистина сме изправени пред големи мистерии и чудни Сили, които са на наше разположение,когато се обръщаме към тях. Въпросът е докъде можем да стигнем във взаимодействията си с тези Сили…?

© Иван Аршинков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??