19.08.2021 г., 13:49 ч.

Невъзможността да се победи злото по света 

  Есета » Социални, Философски, Граждански
1686 0 2
2 мин за четене

Злото съществува много години преди новата ера, то е заложено още със сътворението на света. Ние сме свикнали или поне голяма част от хората са и те не желаят това да бъде премахнато дори като се замислим света се гради на злото. Световната пандемия,под която се намираме в момента е пример за това как човешката злоба и завист би застрашила толкова човешки животи само за да бутне някой стремящ се да постигне нещо повече .

  Злото е нещо, с което описваме само отрицателни неща като нещо, което е напълно погрешно,вредно, злокобно дори и сатаниско. То се наблюдава още по времето на първите хора (Адам и Ева) и до ден днешен не е изкоренено и продължава да съществува. 

   Защо е невъзможно? Самия манталитет на човек без значение неговия етнос,религия,вяра и държавност. Ние сме захранени с това зло, още от ранна детска възраст са ни учили да отвръщаме на злото със зло,там е грешката,ние не можем да се примирим с факта ,че някой може да ни прави и мисли зло и ние без да отвърнем. Бог си знае работата ,той ще върне рано или късно на този желаещ нашето зло ,но ние не можем да се примирим с това  и тръгваме с " рогата на пред" и до момента постъпваме по този начин.

  Хората приемат,че правилния начин е да върнеш на някого ,който ти е направил нещо лошо и именно поради тази причина е невъзможно да победим злото,защото ние го извършваме в знак на защита смятаме,че го правим за да не се изкарваме като страхливци и за да не бъдем помачквани. В крайна сметка сме толкова ограничени същества невиждащи  същността,която е пред нас,а живеем в наши безумни светове на мрак,еднообразие и стрес ,влияещи на нашия живот в отрицателна посока. 

  В крайна сметка за да победим злото ние първо трябва да повярваме,че можем  и да се обединим ,защото "Съединението прави силата" в случая обединението и,както знаете "сговорна дружина планина повдига" и да осъзнаем ,че това ни е нужно за нашето душевно  израстване и като цяло.

  -Вашите благодеяния ,-тихо каза Ирела

-може би ,са по-страшни от вашите злодеяния,цитат на немския преводач и писател Хайнрих Бьол, който с цитата си ни показва ,че злото е толкова примамливо и коварно,че може да улови в примката си дори и най-изкусния добродетел. 

© Стела Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Есето ми хареса, разсъжденията са истински, но живеем във време, когато човечеството се стреми да оцелее и духовните му сили са безкрайно малко, за да мисли за сплотяване, все още сме на много ниско ниво , което не ни позволява да дръпнем нагоре!
  • Талибаните и муджахидините ли ще се обединят? Или мюсюлмани и християни? Или...
    Твърде сме различни: вероизповедания, раса, произход и т.н. Похвално, че те вълнуват такива проблеми, но се опитай да ги оглеждаш от всички страни, преди да пишеш.
    Утопия. Не си открила топлата вода.
Предложения
: ??:??