14.12.2012 г., 18:44 ч.

Никога, никога не се предавай 

  Есета » Философски
2901 1 0

Човек в своя живот претърпява мигове на подем и провал, но след като веднъж се е провалил, той след това  има стимул да се усъвършенства и да преуспее. Само хора, които нямата смелост, воля и характер, са способни да се откажат в трудна ситуация.

Хората с амбиция и силна воля са способни да пробват да направят отново това, което преди не са успели да реализират успешно своите идеи и проекти. Ако някой човек се сблъска с трудности и пречки, той ще знае как следващия път да преодолее трудностите. В съвременния свят възникват сложни за преодоляване ситуации, които подтикват умните и смелите хора да вземат най-правилното и адекватно за момента решение. Отказ от повторен шанс за изява биха предпочели само най-страхливите и неуверените хора.

Ако всеки се отказва от повторен шанс, сполуката и успехът несъмнено ще изчезват. За да се изпълни сложен проект, е нужно време, подходящите хора с мотивация за успех, финансови ресурси, техика и други нужни за целта средства, както и точните за целта условия.

 

© Радослав Радев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??