11.11.2008 г., 10:36 ч.

Никога повече 

  Есета » Любовни
1659 1 3
1 мин за четене

Ела при мен!... Отново ми прошепваш ти. А откога не бях чувала това... И откога очаквах да го чуя! Беше моята мечта, това, което исках да чуя най-много от теб. Е, най-накрая го изрече... престраши се!

Признаваш си, че имаш нужда от мен... че не искаш вече да заспиваш сам, че искаш отново да ме прегърнеш и да не ме пускаш през цялата нощ, че искаш отново да заспиш, сгушен до мен и омаян от уханието на тялото и косите ми. Искаш отново да ме слушаш как дишам, да ме гледаш, докато спя и да ме целуваш, когато си мислиш, че не усещам... Не, ти не ме обичаш! И никога не си... това е просто нужда, нуждата да се почувстваш желан и обичан. Да ми вземеш всичко, което искаш, всичко, което можеш...

Знаеш, че винаги ще дойда... на мен ми стига само онзи поглед, с който ме молиш отново да ти дам каквото искаш а в замяна аз да се чувствам щастлива... за 2-3 часа през нощта!

Моля те, не ме гледай така! И не ме обвинявай, че веднъж избрах и аз да съм обичана по начина, по който беше ти... Той ме чака пред вратата, за да ми даде всичко това, което аз давах на теб милиони пъти... И не изисква нищо, иска само да му позволя да ме прегърне, да поискам да остана с него не само цялата нощ, но и всички други следващи...

Знам, че си ме чакал вече много нощи, и много още ще ме чакаш... Няма да се върна, никога повече! Няма да пренебрегвам себе си и собствените си чувства, няма да те остава да се възползваш от мен, няма да те обичам... Никога повече!!!

© Зорница Събева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотно е...истинско и разчувства...Браво за решението...правилното е...
    "Да ми вземеш всичко, което искаш, всичко, което можеш... " - и от мен го взеха,унишожаваха ме,но не е ннужно да пропадаме с тях...аз се върнах обратно, за да подредя живота си.Радвам се,че ти също си успяла да се откъснеш...Браво.Поздравче!
  • Благодатя Аз вече го взех....много се надявам и ти да го направиш! Само успехи те желая!
  • И аз се чувствам така в момента.
    "И не ме обвинявай, че веднъж избрах и аз да съм обичана по начина, по който беше ти... " Разплаках се на това изречение.И онзи поглед-знам за какво говориш!Бъди силна, знаеш правилното решение.
Предложения
: ??:??