29.06.2008 г., 23:22 ч.

Нима тя не спира заедно със смъртта, нима не си отива...?!.. 

  Есета » Философски
1504 1 1
1 мин за четене

                   "Нима тя не си спира заедно  със смъртта, нима никога не си отива...?!"

       Много хора говорят за смъртта като нещо нормално. В лошите моменти, когато мислиш,че не може да е по-зле, всички казваме, че искаме да умрем. Дали със смъртта проблемът ще се реши?  Дали когато умреш, нещата ще се променят и болката ще спре? Нима по този начин ще избягаш от болката в реалния живот? Аз, като всички хора, имам свои проблемии и не веднъж съм се чувствала така, все едно не мога да продължа, но винаги съм намирала сили по някакъв начин(повярвайте, не малко лоши неща са ми се случвали).

      Трябва да гледаме на живота по по-различен начин, да го изживеем пълноценно, а не просто да чакаме "края". Когато ви е зле, се замислете за хората, които Ви обичат. Понякога сигурно си мислите, че няма такива, но не е така, повярвайте! Колкото и да ми е било зле и да съм си мислила, че единственият изход е смъртта, са се намирали хора, които да ме убедят, че си струва да живея и че нещата ще се оправят (не веднага може би, но просто да имам надежда, колкото и зле да ми изглежда)... а болката - тя е неизменна част от живота на всички. 

     Помислете за хубавите неща в живота - понякога нещо просто може да е от голямо значение. Загледайте се в изгрева или залеза... или просто нещо красиво! Излезте сред природата с човек,  на когото вярвате и обичате. Правете нещата, които Ви носят удоволствие и могат да Ви облекчат в лошите моменти - слушайте музика, рисувайте, спортувайте... правете нещо, което ще ви освободи от лошите мисли. Усмихнете се, понякога нещо толкова просто може да зареди хората около Вас с положителни емоции, но това ще стане само ако усмивката не е фалшива! Всички имаме проблеми, но нека направим така, че понякакъв начин да облекчим живота си и да му се порадваме! Защото, както казах в началото, смъртта  не е решението.  И в моментите, когато сте най-зле  и мислите, че нищо не може да се промени, помислете за хората, които Ви обичат и подкрепят, помолете ги за помощ, те никога няма да ви откажат!

© Йоана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • темата ти не е конкретна и оттам може би започваш да пишеш за 3 неща леко хаотично и неподредено като мисъл - болката, смъртта и решението. като идея е супер, но не въздейства силно.
Предложения
: ??:??