29.04.2011 г., 23:21 ч.

Новата мода 

  Есета » Философски
2073 0 8

 Защо всички се интересуват от наркотици?! Защо си мислят, че като взимат дрога, са "модерни"?! Защо им трябват симуланти, за да се забавляват?! Не могат ли да бъдат истински щастливи, без да жертват здравето си?! В момента никой не си дава сметка, че си вреди, а си мислят, че наркотиците са помощници за щастието им. Тийнейджърите, които имат разум в главата си, са задръстени, нима трябва да взимаш дрога, за се впишеш?! Заслужава ли си да жертваш здравето си, част от бъдещето си, за да получиш внимание в момента? Най-лошото в случая е това, че малките взимат пример от нас. Какъв пример биха взели от тези хора?! Още на 12 да започнат да взимат наркотици, за да се харесат на останалите ли? Трябва ли да проваляме нашето бъдеще и това на другите поколения? Замислете се!

© Петя Лефтерова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • След малко като смръкна две линии и ще ти кажа защо! хаха шега!
    Правилно разсъждаваш! Само това мога да ти кажа!
  • Много вярно! Виждала съм момичета на 12-13 години да се развяват с цигарите и запалката и да се мислят за много готини. Смятат, че щом пафкат цигари, значи вече са "големи", но е точно обратното.
    Имам приятелка на 17, която пуши. Разказвала ми е, че не изпитва нужда и не е пристрастена, но когато е в компания от пушачи, пуши, защото другите го правят. Трябва ли да тровим себе си, заради избора на някой друг? Ако той скочи от десетия етаж, ще скочиш ли и ти?
    Браво, Петя!
  • Просто страхотно!!!
  • Благодаря Ви много
  • Всеки търси внимание и е готов да загуби много в негово име. Тъжно е!

    Темата може и заслужава да бъде развита.
  • Благодаря за препоръките
  • Имаш някаква насока в изказването си, но има нужда т.нар "есе" от малко повечеко думи и словосъчетания, за да се впише в жанра есе.
  • Твое мнение
Предложения
: ??:??