20.02.2011 г., 17:17 ч.

Няколко такта свобода 

  Есета » Лични
1323 0 5
1 мин за четене

 

 

Любимата песен е онзи магически допинг, който влива неподозирани сили у Теб. Може да си на върха на Света или да си увесил нос от проблеми. Може в същия миг да се колебаеш дали да скочиш от моста или да подобриш рекорда си на търпимост. Където и да си, където и да се намираш, тя те връща към Живота със силата на невидима ръка, протегната за помощ от светлата половина на твоето „аз”.

Любимата песен е като първата Любов – Тя никога не се превръща в спомен, а дава криле на всяка следваща Обич, докато стигнеш до крайната точка, намирането на Истинската и Единствената. Тази, която остава. Която превръща дните и нощите ти в мелодията на твоята любима песен...Тогава осъзнаваш колко важен е всеки такт свобода: на ума, на духа, на душата, за да се научиш да долавяш и мелодията извираща от сърцата на другите. И да усетиш ритъма на техните любими песни. Да срутиш моста, от който някой иска да скочи и да се превърнеш в светлата половина на неговото изгубено „аз”, за да спасиш една Любов, която за някого ще стане Първа и Единствена.

Любимата песен е отправната точка на твоя напрегнат или щастлив ден, твоя пътеводна звезда и огън в небето. Тя е силата, която усещаш дори когато, останал без дъх, се надигаш, за да отбележиш последната точка, в последната секунда на мача,

Тя е просто вълшебният прах, който те превръща в победител.

Любимата песен е химнът на твоята вътрешна свобода, в който е закодиран всеки твой връх. Тя е мостът, дето свързва бушуващия от страсти твой вътрешен свят с този на хармонията и радостта. И единствената, от която всичко започва отначало...

 

Кирил Палачоров, Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • На мене ли го казваш?
    Аз съм си певица,( ама не фолк) и живота ми мина в постянно припяване на нещо любимо( според настроението )!
    Много ти е хитър кода, да достигнеш до всяка душа

  • Любимата песен , е кодът за отварянето на сейфа с вълшебства на всяка душа...

  • Благодаря Ви хора!
  • Наистина е хубаво
Предложения
: ??:??