8.10.2011 г., 10:30 ч.

Няма човек, който да не иска да бъде оценен 

  Есета » Лични
2352 0 2
1 мин за четене

Няма човек, който да не иска да бъде оценен. Всеки иска да е оценен, но иска и да му се покаже в даден момент, иска да усети чувството да бъдеш оценен, чувството да си значителен. Няма човек, който да не иска да бъде оценен. Всяко човешко същество се стреми към нещо, има някакъв идеал. Всяко човешко същество се стреми да направи нещо значимо за някого, независимо дали това е член от семейството, учител, работодател, приятел, любим човек. Всеки иска да докаже нещо на някого. Може би се питате защо.  Защото това е заложено в нашата природа, защото има хора, които дават всичко от себе си само и само за да бъдат оценени. Няма човек, който да не иска да бъде оценен. Същевременно не ни коства много да забележим старателността и усилията на близките ни, на служителите ни, на учениците ни, на децата ни. Ние всички сме различни, ние всички сме уникални, но има едно нещо, по което всички си приличаме, и това е, че ние сме преди всичко хора. Да! НИЕ сме хора. Ние живеем на една планета, на една земя, дишаме един въздух. Ние всички сме равни. Няма човек, който да не иска да бъде оценен.  НИЕ сме хора. Трябва да намираме време да оценяваме другите, да им покажем, че са значими, че са ценени. Това, което не трябва да правим... не трябва да делим хората на добри и лоши, на неуспели и успели, на образовани и необразовани, на ПО-УСПЯЛ и ВСЕ ОЩЕ НЕРЕАЛИЗИРАЛ СЕ! Те всички са ХОРА! Те всички заслужават да бъдат оценени. Не делете приятелите си, не делете децата си, не делете служителите си… Те всички заслужават. Няма човек, който да не иска да бъце оценен.

© Неизвестен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да прав си,всеки трябва да бъде оценен!А моята оценка е ,че си написал нещо прекрасно и можеш да си горд,с това и да знаеш,че един човек със сигурност те е оценил- аз!Адмирации!Харесах!
  • Така е!!!Поздрави!
Предложения
: ??:??