12.01.2014 г., 18:34 ч.

Няма невъзможни неща 

  Есета » Лични
1756 0 2
1 мин за четене

Предполагам повечето от вас са чували фразата "Няма невъзможни неща". В това  има известна доза истина. Много хора са ми казвали: невъзможно е да направиш...

Например: Невъзможно е да завършиш с отличен накрая на годината, защото имаш слаби оценки или пък невъзможно е да станеш лекар и т.н. Всъщност е напълно възможно, защото когато човек има цел в живота си и държи на нея ще я постигне колкото и усилия да му коства това. Всъщност ние всички имаме някаква цел и всички имаме мечти, които искаме да станат реалност. Но това не става просто така да си помислим за нещо и то да се случи. За да постигнем дадено нещо трябва да се борим за него и не трябва да си даваме зор и да насилваме нещата. Защото живота е такъв е за всяко нещо си има време. Не трябва да си поставяме и определен срок например: ако до 2 седмици не си поправя оценките се оказвам. Това е голяма грешка, поради която много хора се отказват от целите и мечтите си.

Борете се за това, което ще ви направи щастливи и забравете израза "Не мога" всеки път когато някой ви каже, че не можете да направите определено нещо, бъдете упорити и докажете, че можете да успеете.

 

© Ивета Лукова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не се опитвам да ви науча на нищо...Това което съм писала тук главно заключението е мое мнение..
  • И на какво искаш да ни научиш със своята прозорливост?
Предложения
: ??:??