12.09.2007 г., 22:31 ч.

обичам те 

  Есета
2217 2 5
 

Обичам те, ти си всичко за мен. Ти си човекът, който ми дава сили да продължа да живея и да се боря със всичко и всички.

Никога не съм предполагала, че мога да обичам толкова силно и толкова

 истински. Много по-различно е, когато усещам същата любов и от твоя страна. Много пъти сме имали трудности, но ние доказахме, че нашата любов е непобедима, че нашата любов няма граници. Имам чувството, че ние сме най-щастливите хора на света, че нито една влюбена двойка не се обича повече от нас. Нашата любов е свята..

Пожелавам на всеки, който е нещастен или все още не е опитал вкуса на любовта, да бъде щастлив поне малко, колкото сме ние. Вярвайте в истинската любов, тя наистина съществува. Когато я срещнете, ще разберете...

© Петя Петрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Допада ми, но това есе ли е?
  • бих направила всичко за него и много пъти съм го доказвала,както и той на мен
  • Лесно казваме Обичам те.. само че трудно го доказваме. Е.. щом толкова много го обичаш би ли пожертвала живота си за него? Мерси.
  • мерси мн... аз се надявам скоро да я срещнеш и да бъдеш наистина щастлива.. всеки заслужава поне 1 път да изпита насладата на любовта
  • Радвам се за теб! Не вярвам в истинската любов,защото може би не съм я срещнала,но се надявам времето да ме опровергае. Съхранете любовта си и я пазете много,защото тя рядко каца на рамото.
Предложения
: ??:??