7.02.2006 г., 18:45 ч.

"Обичaм те" 

  Есета
2543 0 2
1 мин за четене

Да обичаш- това значи да си готов да споделиш любовта с избрания...но не винаги се случва така, че да срещнеш точния човек...
Изпитанията,пред които ни изправя живота ни карат да се замислим,че не всеки желае да ни обича истински и не всеки ни желае добро...Да кажеш на някого "Обичам те" е много голяма крачка...Да го кажеш означава да покажеш чувствата си,да излееш цялата си душа само в две думи...обичам те...
Вярата в един човек е много силно чувство и за да обикнеш някого ти трябва да му вярваш...
В днешния коварен и тежък живот рядко се срещат хора,на които можеш да се довериш сляпо от първия път.Целият ни свят е насаден с недоверие и злоба и това са причините да избягваме любовта и вярата.Всеки някога е бил опарен от нежния пламък на любовта,но щом пламне силен пожар и се опарим силно се затваряме в себе си...и от там идва недоверието и нежеланието отоново да срещнем любовта...
Думите "обичам те" имат доста двузначно значение...и доста може да се спори за "чистото" и истинско значение.Да кажеш,че обичаш някого означава,че с това ти желаеш истински този човек;искаш той да е наясно с твоите чувства.
Но злопотребите с "обичам те" също са често срещани...В много случаи "обичам те" е последната стълбичка за вкарване в леглото...но това според мен не е начина,по който трябва да се използва...
Да обичаш...значи да желаеш,да си силен,да признаваш,да уважаваш,да зачиташ и да обичаш е завинаги...затова нека не пропиляваме смисъла да тази така красива дума "обич"...нека поне веднъж обичаме истински...:)
 

 

© Ирена Кузева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ще бъда искрена.Не мисля ,че обичта може да се слага в някакви рамки.Тук сякаш много просто е показан смисълът на думата "обич". Когато обичаш ти..обичаш.Когато казваш на някой "обичам те" ,никога не се замисляш защо го правиш. А и не съм съгласна ,че заради злобата и недоверието в наше време,можеш да избягаш от любовта.Все едно да кажеш - утре ще се влюбя. Да си влюбем - магия е. И когато обичаш - Любовта за теб е на първо място.
  • ако поне веднъж не сме обичали истински,все едно не сме живяли...
Предложения
: ??:??