16.01.2005 г., 16:38 ч.

Обичам те макар с разсечено сърце 

  Есета
3252 1 5
1 мин за четене

Ти не ме обичаш вече? Какво трябва да направя, за да се върне всичко старо и да живеем пак в нашия си свят - свят на обич и мечти, свят на нежност и романс, свят на болка и реалност.
Ще преплувам океаните, ако трябва. Ще пребродя всички страшни планини. Ще обиколя Земята по екватора дори, но ти искам да останеш с мен! Не е ли достатъчно?..Тогава ще преброя звездите на небето, ще преброя песъчинките на плажа и в морето, ще даря добро на всички хора, но позволи да съм пак в сърцето. Ползволи на чувствата си да литнат към мен! Позволи на душата отново да се влюби в мен!
Нима ме мразиш и сега не можеш да простиш? На колене ли да се моля и да искам прошка или все след теб да ходя, да съм твоя сянка? Робиня искаш ли да стана твоя? Кажи и ще изпълня...
Какво? Не ме обичаш вече? Искаш аз да страдам?..Добре тогава. Само за последно ще помоля - вместо ръка, нож подай ми. Сърцето ще пронижа, та и него да го заболи. С кървави сълзи ще плаче то и ще се моли само за добро.
Вече няма спасение,. Аз не дишам, а сърцето отброява последния ми миг на този свят. Душата ми отлита нависоко, горе на небето - при звездите и красивата Луна. От там аз ще гледам твоите мъки и сълзи. От там аз пак ще те обичам, макар с разсечено сърце на две, макар с дяволска душа...

© Ангелина Найденова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • уууфф, толкова до болка познато усещане.. все пак поне в това отношение е хубаво, че нешата се менят, че идват нови хора в живота ти, нови полети.. мн прегръдки за теб от мен
  • много е хубаво.браво дано никога сърцето ти да не бъде разсечено на две
  • Много е добро.Браво!Успех за напред
  • Много е добро.Найстина ми хареса. Продалжавай все така.
  • Обичай и не спирай да го правиш. Един ден обичта ти ще бъде възнаградена.
Предложения
: ??:??