2.02.2008 г., 21:14 ч.

Обичам те, но ме е страх ... 

  Есета » Любовни
3502 1 4

Обичам те, но ме е страх. . .

Обичам те! Обичам те до болка, но нямам смелостта да ти го призная. Страхувам се да не разбиеш сърцето ми, както направиха другите, за които то беше отворено. Страхувам се да ти призная, че се събуждам и заспивам с мисъл само и единствено за теб. Ти си причината да съм тъжна, когато не те видя, но ти си причината и за усмивката ми, щом те зърна, дори и за момент. Заради теб летя от щастие, ти счупи ледовете на моето сърце, без дори да разбереш, но единственият начин е - да го прочетеш в очите ми! Обичам те, но ме е страх да ти призная!

© Мими Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • страхотна си, много добре си разкрила начина по-който се чувстваш.и аз се чувствам така и ти желая да намериш сили и да се отдадеш на това което чувстваш, защото "Който го е страх от нещастие никого няма да бъде щастлив"
  • Много благодаря за искренните пожелания
  • Всеки, чието сърце веднъж е било разбито, изпитва този страх.
    Но ако намериш сили и желание в себе си, може този път то да бъде сглобено и излекувано.Искрено ти го желая!
  • Браво страхотно е .но ако наистина те е страх да си признаеш тогава имаш проблем.
Предложения
: ??:??