11.12.2014 г., 17:46 ч.

Обувки 

  Есета » Философски
1344 0 0
1 мин за четене

Често връзките на хората напомнят на чифт обувки, които носят. Почти толкова трудно да намериш точния човек, колкото е трудно да намериш точната обувка. Една хубава обувка, съчетава в себе си три основни неща – дизайн, комфорт и качество (издръжливост). А хубавите обувки са скъпи, като във времето те задължително изплащат цената си! Повечето хора се спират на евтини обувки като преди всичко избират дизайна, дори да са безкрайно неудобни. Други биха похарчили купища пари за много обувки и у тях имат нещо като малък магазин. Трети предпочитат удобни обувки като дизайна изостава като критерий при избора. Забелязах, че хората правят подобен избор и за хората около себе си! Съществуват хора, които задължително търсят издръжливост, но трудно я намират, защото нямат основни критерии, по които да се ориентират. 
Евтините обувки, често излизат скъпо, защото качеството им е лошо и често имат нужда от подмяна... С връзките е същото.
Скъпите обувки се отличават най-вече със своето качество, но не всяка скъпа обувка може да бъде нашата обувка. За това, ако държим да намерим своят чифт обувки, които ни пасват перфектно е нужно да обиколим доста магазини, да пробваме доста обувки, за да можем да направим най-точният избор. Разбира се понякога (но само понякога) може  така да ни пасне първата обувка, която сме пробвали и тя да покрива всичките ни критерии, че да не искаме да я свалим с години. Скъпите и удобни обувки, на които не можем да  се нагледаме, верно може да се поизхабят с годините, да избелеят тук-там, но никога няма да ни предадат, защото това е нашият чифт обувки!
Такива са ми впечатленията от хората, които се отнасят с особено внимание към своите обувки и макар да имат няколко други чифта в шкафа, които събират прах (навярно купени от суета), те говорят с любов за своите обувки, нищо, че са вече овехтели като самите тях. 
Често виждам и жени с деформирани крака, които сега страдат, че на времето са били жертви на своята суета и чак сега търсят своята удобна обувка.
Изводът е, че дори една на пръв поглед обикновена обувка може да бъде по-голяма от самия човек, с поуката която носи със себе си.

© Ралица Марангозова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??