25.06.2007 г., 22:37 ч.

ОГЛЕДАЛА 

  Есета
1262 0 7
3 мин за четене
NB!

Следващите мисли са публикувани тук, поради липса на по-подходящ раздел.
 



В КРЪГ

Когато немият говори, глухият слуша и слепият води, движението е в кръг.



КЕРВАНЪТ СИ ВЪРВИ

Ако животът е керван, който си върви, докато кучетата си лаят, камилите заслужават повече уважение от кучетата.



ЧЕРУПКАТА

Затворен в материалната черупка на тялото, духът може да излети от нея, само ако успее да я строши отвътре.



НЕВЪЗМОЖНОСТИ

Не е възможно да изоставиш някой, който сам се е изоставил.

Не е възможно да помогнеш на някой, който не иска сам да си помогне.



ТВОРЕЦ

Той превръщаше звездите в икони като ги изчукваше.



СТРАСТТА

Хармония на хормони.



ВЛЮБВАНЕТО

Влюбването е желание да покориш дух, който мислиш, че те превъзхожда и свършва тогава, когато разбереш, че това не е вярно.  



ПРИЯТЕЛСТВОТО

Приятелство, което се крепи на четирите крака на кревата, не може да ходи изправено.



БЕЗУСПЕШНО

Някои мъже цял живот безуспешно се опитват за извадят главите си от отеснелите им младежки панталони, тъй както някои жени безуспешно се опитват да се набутат в тесни рокли.



АТЕИСТИ

Някои превръщат  храма във вертеп, други - вертепа - в храм.



ЧУДОДЕЙНО

Според някои млади момичета, с годините мъжете с пари се подмладяват, а жените им  се състаряват.



ЗВЕЗДА

Имаше къс ум, но поради дълги крака успя да надскочи себе си.



ПРИНЦ, ЖАБА И КАМИЛА

Когато истински принц обича истински, той може не само да целуне жаба, но и да се ожени за камила.

                                                                   11.04.2003г.


ДЪРВОЯД И МРАВОЯД

За дървояда и мравояда поне е сигурно, че не са всеядни.



МЪЖЕСТВО

Според някои мъже мярка за мъжество е количеството пролети за тях женски сълзи, а най-висша форма на проявлението му е да украсят с рога челото на някой себеподобен.



МЪЖКИ РОГАТИ ЗОДИИ:


ЕДНОРОГ

Мъжете от тази зодия проявяват характер и решават, че един рог им стига, след което самите те започват да слагат рога на половинката си.


ОХЛЮВ

Мъжете от тази зодия стигат с пълзене там, за където са тръгнали, но имат само чифт рога, понеже след поникването им се оттеглят да живеят в каравана.


НОСОРОГ

Мъжете от тази зодия имат рог и на носа си.


ЕЛЕН

Мъжът от тази зодия, след теста за бременност на благоверната, получава хроничен сърбеж на челото и започва да отглежда кукувиче.

© Даша Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотно!!!Пиши още-много ми хареса "не есе"-то ти
  • Поздравления, Даша!!!
    От известно време не мога да погледна в другите раздели (липса на време). Но сега съм доволен, че прочетох това от теб!!!
  • Общо взето си права... Липсва само мъничко шлайф!
  • Йей, изкефих се максимално!!!
    Да-вай, Да-ша!
  • Луда съм по такива "мисли".
    Пиши още,моля те.........
  • Благодаря. Оптимист съм, че някой може да хареса и други.
  • Първите ,мисли ми допаднаха много(1-4).Може би песимизма ти е в повече.
Предложения
: ??:??