15.08.2010 г., 22:21 ч.

Онези нощи 

  Есета » Любовни
2226 0 4

Има нощи, в които взимаш съня ми. Те са дълги и по своему много очарователни. В някои мисля за отминалото време. Усмихвам се на всички хубави спомени и се замислям, че лоши, всъщност, няма!... В други пък мисля за днешния ден. Днес светът се събужда с нова надежда и цел. И аз като че ли имам своя такава - да чакам... да видя какво ще се случи. В трети си мисля за сладките бъдещи дни. Без да се впускам в смели очаквания. Без да крия от себе си колко много неща ме вълнуват. И, може би, ще дойдат онези нощи, в които минало, сегашно и бъдеще няма да имат значение. Ти отново ще си взел съня ми. Но този път ще е, защото си до мен... и просто няма да ме оставиш да заспя. И тогава безсънието ми ще е по-сладко отвсякога! :)

 

02.08.2010

© Нина Найденова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ей, миличка, никога не пестиш думи за мен, много ти благодаря!
  • Уникално! Просто думи нямам да изразя колко прекрасно ме накара да се почувствам това произведение. Толкова нежност, толкова искреност, просто уникално!
  • Здравей
  • Мила Нина, тези думи си ги написала вместо мен. Чувствам се по същия начин. Това ме накара да се регистрирам току-що. Добре заварили!
Предложения
: ??:??