3.03.2007 г., 19:29 ч.

Опиати 

  Есета
1135 0 1
1 мин за четене

Към тях се причисляват хероин, морфин и кодеин. Обратно на стимулиращите средства, те отпускат мозъка и предизвикват усещане за удоволствие, сила и превъзходство, последвано от летаргия, сънливост, объркване и подтискане на сърдечната дейност и дишането.

Опиумът се получава от сънотворния мак. Цветовете са едри, с окраска от бледо розово до бледо виолетово. Плодът е твърд, изпълнен с прегради и много семена. Растението съдържа лепкав млечен сок, който плод влияние на въздуха се превръща в гъста маса, наречена опиум.

Морфинът е много коварен наркотик, защото човек се пристрастява към него. Организмът му постепенно привиква към него.

След прекратяване на действието, човек се чувства безсилен, подтиснат, има болки в цялото тяло и най-вече в ставите, които постепенно се засилват.

Хероинът обаче се оказал един от причиняващите най-силна зависимост наркотици. Той е един от най-разпространените наркотици в света. Приема се през устата или инжекционно. В малки количества има успокояващ ефект, при превишаване - еуфоричен. Зависимост се получава след няколко приемания от веществото. При прекъсване приемането на наркотика се появява депресивно състояние, изпотяване, зачервяване. Поради бързата психическа зависимост от хероина, скоро след неговата първоначална употреба се започва увеличаване на дозите, което често води до смърт.

© Аааа Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ха-ха.Май се оказах прав.Не бях поглеждал в произведенията,които се очаква да се публикуват,но познах
Предложения
: ??:??