3.12.2004 г., 20:08 ч.

Основите на любовта 

  Есета
4045 0 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

7 мин за четене
ОСНОВИТЕ НА ЛЮБОВТА
        Приятно ми е да Ви видя отново, Дами и Господа! Днес ще говорим за Любовта във всичките и разновидности. Ще обсъдим някои нейни особености, за които съм сигурен, че практикуват около 47% от присъстващите в залата.
         И така, нека започнем с Целувката. Тя е един многофункционален акт и се налага да го разгледаме по-отблизо. Надявам се, разбирате причината за силното осветление в залата. Моите сътрудници монтираха допълнителни осветителни тела, символизиращи осветляването на въпроса. След беседата, която приключва около 22.00ч.контрастът с тъмнината навън ще запази споменът Ви още по-ясен. Допълнителното осветление също ми помага да виждам какво правите с ръцете си, артикулацията Ви и не на последно място злосторниците, които правят боклук в залата. Бъдете сигурни, че няма да пропусна нищо!
         Целувката, както се знае е акт на изяждане. Освен това с нея мъжът запушва устата на жената, за да не говори глупости и излишни неща. Тя е прелюдия към половият акт. Съществуват няколко разновидности на целувката. Например Целувката на вагината/кунилингус/символизира желанието на мъжът, жената или малкото дете да се върнат към сигурността на Утробата. При това на клиторът се обръща особено внимание. Манипулациите с езика там са доста интензивни. Това се дължи на вътрешната убеденост, че всъщност клитора е ключ, с който се отваря Утробата.
        За целувката по ануса/анилингус/нещата са ясни. Можем да припомним средновековните гравюри за Дявола. Задните му части са изобразени като човешко лице и новопостъпващите сатанисти и луциферианци не случайно прeминават през обред, при който целуват ануса на козел. На проявяващите по-дълбок интерес препоръчвам да се запознаят подробно с моята Студия за икономическите тайни /№ 2/.
        Целувката по члена/фелацио/ е израз на стремежа на мъжът, жената или малкото дете да бъдат нахранени. Това е извечният страх от глада. Поглъщането на спермата, от друга страна представя нещата в друга светлина. Неминуемият извод е, че това е страх от потомство! В древногръцката митология Кронос изяжда децата си, за да не го свалят от престола. Вследствие на женското коварство Зевс оцелява и скопява баща си. Нежеланието на някои жени да поглъщат спермата показва, че те не искат да забременеят. Докато мъжете винаги поглъщат спермата на партньора си. Следователно при тях се наблюдава емоционална зрялост.
         Целувката по дупето на малкото дете подсказва много неща. Тя е израз на лична собственост. Това означава подсъзнателното желание да се погълнат изпражненията на детето и стремежът да се възстанови целостта на родителското тяло. Дами и Господа, бреме е да направим следващата си стъпка в необятното царство на Любовта. Както са казали китайските мъдреци - “и най – голямото пътуване започва с една малка стъпка”.Друг е въпросът до къде ще ни отведе и дали ще останем доволни. В крайна сметка Числото е едно и също!
         Така че нищо друго не ни остава, освен да продължим изследванията си. Следващата проява на Любовта е Дендратропията. Разбираемо е, че не мога да бъда съвсем изчерпателен, но както знаете времето ми е ограничено, а имам да мисля за толкова много неща... При Дендратропията човек си внушава, че е дърво и от това получава сексуално удовлетворение. Това се основава на древните вярвания, че в дървото вживее някакво висше същество/бог/.Народните суеверия- например почукването на дърво са дошли оттам, също така обезателно се налага да споменем уринирането и дефекацията до дърво. Дървото поначало внушава сигурност. Това са извечните животински инстинкти, облечени в изкривените вярвания, че на дървото живее личност, която ще ни защити. Но най – повърхностното наблюдение на уринирането на куче /т.н.мастия/срива мита до основи. Практикуващите такава Любов/дендратропия/ най - често са ентомолози, изследващи плоскоглавият хоботник – наследникът на трицератопса.
         Друга проява на Любовта е скотоложството. При него сношението с определен вид животно/няма значение полът му/подсказва стремежът на мъжът, жената или малкото дете да прилича на него. Например сношението с кокошка говори за желанието на влюбения да полети. Сношението със свиня говори за мързел, а с магаре за мазохизъм. Предпочитанията към чифтокопитни и нечифтокопитни са ясни, но няма да пропуснем да обърнем внимание на сношенията с дребен и едър рогат добитък. Не случайно в библията Иисус е представен като агнец!Жертвоприношенията също са се извършвали с агнета, символизиращи невинноста. Сношаващите се с агнета/като заместители може да се ползват и ярета/ имат тъмни помисли и деяния и смятат, че с този акт се пречистват. Сношенията с едър рогат добитък говорят за по-големи престъпления, извършени от влюбения. Рогата са заплаха, следователно такива личности подсъзнателно търсят наказание и съответно опрощение. Сношенията с риби са породени от намерението да се извърши престъпление, за което е нужна съответната дискретност. Сношението с други морски твари се обуславя от броят на крайниците им. Например влюбеността в октопод и консумирането, разбира се на тази Любов подсказва намерението на любовника да извърши осем гряха и т.н. Сношението или поставянето на пълзящи твари във вулвата и ануса/фелчинг/ е свидетелство за ниското самочувствие на индивида. Той изпитва пълно сексуално удовлетворение от самоунижението си. А дали това ще е гущер, змия или крокодил си е лично негово решение, бих казал въпрос на вкус. Важен е резултата! Но все пак над всичко доминира инстинктът за самосъхранение. В отделни изолирани случаи се наблюдават и сношения с хищници, което предполага наличието на сулфидни наклонности у влюбения. За съжаление в досегашната си практика не съм имал подобен пациент по простата причина – леталният изход след акта.
         Тук е мястото да разгледаме една друга проява на Любовта – ликантропията. Наличието на голям брой върколаци доказват многото оглозгани трупове, намерени из гористите местности, както и разнасяните от бездомни кучета крайници. При тях Любовта се извисява в цялото си величие. Те обичат този, когото изяждат! При действията им речевите функции блокират и влюбените започват да издават нечленоразделни звуци. Това се дължи на пестеливостта на техният мозък, който иска да се наслади напълно на оргазмът си, несмущаван от никакви други затормозяващи го дейности. И това е напълно разбираемо! Интересното при тях е, че не осъществяват полов контакт с обекта на Любовта. Прескачайки първоначалният етап/ухажването/,както и самият полов акт те директно пристъпват .Целта им е обекта да остане тяхна лична собственост, да не го делят с други евентуални съперници. Ето това се нарича консумиране на Любовта! Не много по – различно стоят нещата и при канибализма. Любовта се е скрила зад воала на войнствеността. Някои народи изяждат враговете си. До това води страхът да не бъдат изядени от тях, а както е известно страхът е равнозначен на секс. След като консумират враговете си при канибалите настъпва успокоение, което е предпоставка за нова тревожност, търсене на нови врагове и последващото им консумиране. За некрофилията можем да кажем с чиста съвест, че Любовта побеждава Смъртта! Тя е занимание потайно. Доказателство за това е постморталната ерекция. Тя съвсем ясно показва желанието на трупа за полово общуване. Такива влюбени са неуверени в себе си, страхуват се от евентуална съпротива на партньора, отправени упреци, респективно подигравки, които могат да повлияят на потентността им. Обикновено практикуващите такава Любов са притежатели на малки/нищожни /членове, което ги комплексира допълнително. Често некрофилията е придружена от некрофагия. Тя може да се извърши преди, по време на копулацията или след нея. Изборът е изцяло в ръцете на влюбения. А какви точно части от трупът ще консумира зависи от силата на Любовта. Както се казва – ексхуме то консуме! Съществуват много други разновидности на некрофилията ,които в по-голямата си част са комплексни. Няма да изброявам всички, но не мога да не предоставя на вниманието Ви некрокопрофилията. При нея Любовта е свързана с финансови интереси. Влюбения индивид изравя трупа на свой роднина за да консумира изпражненията му. Това обикновено се случва при обезнаследяване и др. На интересуващите се препоръчвам студията Икономическите тайни, в която въпросът е разгледан обстойно.
         За педофилията и геронтофилията изводите могат да бъдат само едни- при педофилията влюбеният изживява чувството ,че е родителят на детето, а детето е самият той, докато при геронтофилията възрастните обекти на Любовта са всъщност неговите родители. Разбира се, тук става въпрос за т.н. Едипов комплекс. Друга разновидност на педофилията е некропедофилията. Съществена разлика няма, освен наличието на някакъв скрит протест у влюбения, който не желае той да се прояви по време на копулацията и да осуети задоволяването на страстта му.
         Съществува и друг вид Любов – некрозоофилията. Там нещата са сходни със скотоложството, като разликата е тази,че влюбените искат да са пълновластни господари на положението. Обекта на Любовта – например кокошката трябва да бъде абсолютно покорна. Тогава е напълно безопасно и сношението с хищници, повдигащо самочувствието на личността.
         Дами и Господа, сигурен съм, че посредством настоящата беседа за Вас Любовта е напълно изяснена! При Любовта няма табута! Всичко е позволено! Любовта е красива, тя е над всичко! Обичайте се!

© НИКОДИМ Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Звучи доста грозно, на места доста пошло. Подозирам пълна липса на естетически вкус!
  • много психарско ама ме изкефи..ебаси анализа човечехехех...това си е цяла наука...дай да напишеш един учебник ..нови основи на философията на сексуалноста..абе пиша ти коментар не за друг,ами щото те искам да си ми под ръка..айде ще те следя с интерес
  • абе, за теб любовта само секс пари и власт ли е?много тъпо....но това си е твоето мнение което не го споделям.ох, какво ли се учудвам...любовта погледната през очите на един повърхностен мъж!
  • Целувката та целувката...а заглавието е Основите на любовта. Нима считаш, че целувката е основата на любовта? Би трябвало при положение, че пишеш такива материали да разгледаш любовта и онази нейна основа без която всичко изчезва, а именно- доверието. Всъщност любовта е доста разглеждана в много произведения и са много мненията за нея. Дори някои казват: Колкото хора- толкова мнения. Целувката е прелюдия към задоволяване на сексуалните нагони или проявление на нежност, приятелство, майчина обич, загриженост и куп други нещица. Целувката по отделните органи- например от псих. аспект целувката върху дупето на детето може да бъде разглеждана с агресията вътрешно натрупана в нас. Много често родителите казват на гла: ОХ, че си сладичко. Сега ще те изям. Някои изследователи считат, че това е начин да излеем вътренатрупаната агресия. Един вид освобождение.
    Целувака по пениса на мъжа- е един вид проявление на жената и желанието да бъде покорявана. Жената се прекланя пред силата на мъжа. когато мъжа целува жената...това означава, че той иска да покаже свойто преклонение пред нея. Изобщо целувката може да бъде разглеждана многостранно и многоаспектно,но в никой случей не я намирам за основа на любовта. По скоро други са основните компоненти на това възвеличавано чувство- Любов. Любовта е живот!
    Изчетох те с интерес. Благодаря ти, че сподели това есе с нас.
Предложения
: ??:??