30.01.2007 г., 20:07 ч.

Осъдена душа 

  Есета
1641 0 2
3 мин за четене

Отново сама, отново с болката, отново със страданието и морето от хиляди сълзи! Но сълзите бяха от разочарованието на любовта! Защото няма нищо по- ужасно от това в един миг да вярваш в нея, а в друг тя да отлети; да избяга от погледа ти и може би никога да не се върне... защото е била истинската любов, а тя идва веднъж. Нито те пита искаш ли я, нито те предупреждава кога ще дойде. Просто влиза в сърцето ти без покана и чака... Чака да й обърнеш внимание, а когато й омръзне излиза... и не се връща!!! И когато си самотен се питаш: "Защо я прогоних?", искаш да се върне, защото осъзнваш, че е била истинска. И викаш с всички сили, за да те чуе, но, не - няма я! И ти какво?!? Отново потъваш в самота, но този път от огорчение, а не, защото ти е било скучно и няма какво да правиш. Просто стоиш и не след дълго осъзнаваш, че си сам.
       Отново усещаш как нещо с теб не е наред; как нещо ти тежи на душата, която не смее да проговори, защото я е страх... Но от какво ли? Може би усеща, че сърцето е извършило грях. И чака... да чуе присъдата си, защото е мъченица, и знае, че е осъдена. Разбрала го е в момента, в който любовта отлетя като волна птица. Тази изстрадала душа знаеше, че това е истинско, неповторимо чувство, но не и сърцето! То си мислеше, че това е поредният флирт и затова не обърна внимание, защото му бе омръзнало. Не искаше да обърне внимание на поредното, може би за него - увлечение, защото смяташе, че ще е кратко и незапомнящо се! Но не бе така! Това не беше една от мнгото авантюри между него и чувствата - това бе истински трепет! А сърцето го подмина... И сега и душата, и сърцето страдат, а можеше да бъде точно обратното...
        Всяко влюбено сърце мечтае; потапя се в наслада, благодарение на любовта! Всяко едно сърце иска да бъде обичано. Но едно от многото кървеше и нямаше сили да тупти. Ден след ден раната му ставаше все по-голяма и по- голяма. И колкото повече дни минаваха надеждата да се излекува гасне. Секунда след секунда нежното малко сърце потъваше в морето от сълзи и нямаше кой да го спаси. А заедно с него потъваше и душата, която по хиляди начини се опита да му каже, че истинската любов най-накрая е дошла при него! Но, уви! Сърцето така и не изслуша душата, а тя от своя страна нямаше сили и спря да говори. Нямаше друг начин, освен да се примири със съдбата си и да чака... - да дойде часът на нейното падение, на нейната смърт. Но на душата не и се умираше, защото беше млада, а животът й тепърва предстои. Само да можеше да върне времето, за да може поне още веднъж да опита да поговори с неразумното сърце. Само още един път... Но няма как!?! Колкото да й се иска, няма да върне времето. Но тя го прие и зачака... Чакаше всеки момент да произнесат името й, да облече затворническите дрехи, да я оковат с вериги - и да потегли към студената и мрачна килия на затвора. Това бе най-ужасното място, на което трябваше да прекара остатъка от дните си - в затвора, наречен "СаМоТа"!!! Но нямаше друг избор...
         Да, животът продължава, но не и за осъдената душа и наразумното сърце! Точно това неразумно сърце, което заедно със себе си, повлече душата към стръмната и тъмна пропаст на болката и отчаянието. А сега сърцето съжалява! Съжалява, защото е осъзнало грешката си - прогонило е истинската любов и искрено съжалява, и се разкайва за постъпката си. Но вече е късно и за него, и за душата! Връщане назад няма, а и птицата, носеща любов, няма да се върне. Но най-много съжалява сърцето, защото направи голяма грешка! Искаше да я поправи, но няма как да върне времето назад! И те останаха самотни... завинаги!!!
 

 

 

30.01.2007г.

© Алехандра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много е добро.Успех и да продължаваш да ни радваш с есетата си
  • Брей,браво Алекс.Много есета съм чела за болката от това да обичаш някого когото вече си изгубил,но това наистина ме порази.Мисля че наистина имаш талант,затова не спирай да пишеш,не само за любовта,за всичко,което те вълнува.Успех,аз съм с теб!
Предложения
: ??:??