11.01.2020 г., 0:18 ч.

От "Господ" за хората 

  Есета » Философски
1266 0 1

Аз съм господ. Всеки има различна представа за мен и нито една от тях не е вярна. Хората живеят животът си спазвайки правила които си мислят, че аз съм възложил, а след това същите хора говорят за свобода. Земята е една незначителна част от вселената, защо си мислите, че точно вие сте специални? Не съм писал книга, но дори и да бях написал, вие нямаше да можете да разберете какво наистина имам предвид. Твърдите, че знаете всичко за мен, но това е невъзможно, тъй като вие не знаете почти нищо дори за вас самите. Казвате, че съм всемогъщ и безкрайно добър, но това няма логика, защото ви се случват хиляди злини само за ден. Всички хора са различни и са красиви точно такива каквито са, вие им казвате друго. Защо смятате, че знаете какво е красиво? Аз съм този който ги е създал. Възхвалявате гениите, които вярват във вашата представа за мен, но отхвърляте тези които не вярват, но и на двата типа откритията са доказани, а моето съществуване не е.

© Росен Лубанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • От логиката на текста излиза, че това не е от Господ. Той казва, че и да напише нещо, не бихме го разбрали. А, този текст е разбираем.
Предложения
: ??:??