27.10.2012 г., 14:51 ч.

От незабележимото за теб момиче, което тайно още те обича 

  Есета » Любовни
2824 0 2
2 мин за четене

Ти никога не чу какво исках да ти кажа. Ти никога не ми даде шанса да ти го кажа. Но аз ще го кажа въпреки това.

Ти бе първият, в който аз някога се влюбих, и първият, който някога ме накара да плача. Влюбих се толкова много, та дори вече не зная кое е реалност и кое е фантазия.

Преди 8 години аз направих грешка. Ала бях малко момиченце, което не бе наясно какво му се случва. Казах, че не те помня, и това преобърна живота ми. Ти изчезна от него. Но сега отново се върна и е време да ме чуеш. Макар и през сълзи, дойде времето да се изправим срещу истината. Да така е! Аз съм тази, която сама си причини тъгата. Факта, че бях едва на 9 години не ме извинява, защото дори тогава аз знаех колко много те обичам и колко много значиш ти за мен. Ти си по-важен за мен от всичко останало. Винаги ще те обичам, това няма да го скрия от теб и света дори. Нека всички да ме чуят!

Накъдето и да ни отведе животът, каквито и изпитания да преминем и колкото и да се убеждавам или поне да се опитвам да се уверя, че без теб съм добре, аз зная, че ако един ден почукаш на вратата ми със зов за помощ, аз веднага бих ти помогнала. Каквото и да ми коства това, колкото и да ме боли и колкото и да ми се къса сърцето, аз ще ти помогна. Ще направя всичко възможно, за да може ти да си добре.

Хората казват, че винаги има някой, към който винаги ще имаш силни чувства. При мен ти си този човек. Аз никога няма да спра да те обичам, макар да бъда с някой друг. Знам, че и ти искаш да си живееш живота, без някой да ти го обърква. Аз съм този някой. Времето дойде да кажа, че аз бях дотук. Ти си щастлив със своята приятелка, която вероятно обичаш безкрайно много, и се гордея с теб, че си намерил човек, който също да те обича, както и ти него. Няма да преча на щастието ти. Не съм такъв човек. Аз съм просто незабележимото за теб момиче, което те обича въпреки всичко. Само за едно те моля. Прости ми! Прости ми, че пропилях шанса да бъда отново с теб! Прости ми, че бях такава глупачка и че продължавам да упорствам като малко дете в магазин за играчки или сладкиши! Прости ми!

Аз не искам да ти преча или да те натъжавам с това писмо. Просто искам да знаеш, че винаги ще има човек, на който да се опреш и на който да споделиш мъката си.

 

 

От незабележимото за теб момиче, което тайно още те обича!

© Михаела Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми, защото знам как се чувстваш... и защото винаги сам вярвала, че истинската любов е в това да обичаш, без значение дали си обичан и да си готов на всичко за някого, без да очакваш същото от него!Поздрав!
  • Ще го обичаш дори да си с друг? А чувствата на този "другия", който ще те обича безкрайно много, ще направи и невъзможното за теб, а ти ... влюбена в бившия. Не е честно спрямо него. За мен една връзка е изградена от уважение, разбиране и любов. Когато тези 3 компонента изчезнат дори само от едната страна връзката е приключила. Няма смисъл от напразни надежди. Казваш " майната му. Не е било писано да сме заедно" и продължаваш
Предложения
: ??:??