18.02.2007 г., 20:04 ч.

Перфектният мениджър 

  Есета
3928 0 2
3 мин за четене

Перфектният  мениджър

 

 

Някои ми бе казал, че колкото хора има на земята толкова представи и идеали има за света и човека. И може би поради тази причина не би могла да съществува перфектна личност. Затова аз просто ще опиша идеалният мениджър за мен, независимо колко несъвършен ще е той в очите на другите.

Рано сутрин, там сред забързаната тълпа, когато ръми и дори времето е намусено, и минувачите - с все още сънени  лица - крачат инертно по улицата, един човек грее като слънце  в мрачен ден с усмивката си. Перфектния мениджър. Готов да стопи и най-твърдият лед с чара си, нестихващата вяра и неизчерпаемия оптимизъм. Сега той отиваше на работа и всичко в него се усмихваше: устните, очите, цялото му  лице и цялото му сърце. Ах, тази усмивка... тя вдъхваше надежда и  доверие в бизнес партньорите и висшестоящите му ... тя беше закрила и разбиране за подчинените му... тя,  съчетана с неоспоримия му нюх, находчивост  и способност да извлече всички плюсове от дадена ситуация предвещаваше успешния край на всички преговори... тя беше идеалното допълнение към лъснатите обувки, марковият костюм, коженото куфарче и въобще към изпипания до най-малката подробност външен вид.

Усмихваше се и беше истински щастлив, защото беше отдал себе си и живота си на своята фирма. Вярваше, разчиташе и се уповаваше на нея, както и тя на него. Беше готов на всичко за всяка поставена задача, всеки нов проект, винаги влизаше в положението на отсрещния човек и правеше така, че всички да са  100% доволни от  работата му .

Идеалният мениджър съчетаваше в себе си улегналия разум и динамичния магнетизъм. Владеещ тънкостите на комуникациите, той се харесваше на всички дори и на конкурентите си. Беше истинско удоволствие да го гледаш как работи със замах, пълен с  огън и живец, горящ от идеи и напълно обсебен от стремежа да даде най-доброто от себе си. Интуицията му никога не го подвеждаше и неговата страна в бизнес срещите беше винаги печеливша. Възлагаха му най-тежките и трудни задачи, а той с лекота се справяше с тях. Защото за идеалния мениджър това беше идеалната работа. Работа, която той боготвореше и обожаваше.

Бих могла да продължа с описанието на перфектния мениджър, но смятам да завърша с един последен поглед...

Той прекрачи прага и усети как сърцето му за миг спря от щастие. Предстоеше му още един работен ден.

 

© Антония Русанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • мерси! Бях го написала за един училищен поект преди доста веме . Побликувах го за да вдъхна малко хъс и оптимизъм на работещите хора
  • Интересна представа за идеалния мениджър имаш,но ако поне 50% от работещите хора започваха като него деня си,то смятам стреса и напрежението също щяха да са малко.Хареса ми представа ти, защото се приближава до моята.
Предложения
: ??:??