"За някои тъгата е спирка, за други път без край!"
Трафикът на жени е най-негативната форма на миграция в нашето съвремие. Различни на възраст момичета, предимно млади, биват изкарвани зад граница и принуждавани да вършат ужасни неща против волята им. Това са предимно момичета, отчаяни от съдбата си и търсещи реализация и по-добър живот. Именно заради тази си слабост те биват лесна плячка за трафикантите, които се възползват от безпомощна и отчаянието им и лесно успяват да ги убедят в "добрите" си намерения спрямо тях. Трафикантите са предимно хора с приятна външност, владеещи добре ораторско майсторство и можещи отлично да се преструват на загрижени и съчувстващи. След като момичето излее душата си пред тях, когато е най-уязвимо и поддаващо се на манипулация, трафикантът предлага помощта си под формата на работа в чужбина. Веднъж попаднали в трафик, жените се озовават в чужда страна, без документи, обещаната работа и без всякаква връзка с близки и роднини. Те са принудени да проституират срещу никакво или минимално заплащане, като почти ежедневно стават жертва на физически, психически и сексуален тормоз. Ежечасно биват пребивани от сводниците си и третирани като боклук.
Много пъти съм чувала за трафика на жени, чела съм, коментирала съм и това, което така и не мога да разбера, е защо платеният, сексът насила, против волята на момичето или без нейното желание, е предпочитан и практикуван от много мъже. Вярно е, че още откакто свят светува жените винаги са били възприемани като човек второ качество, без право на глас, мнение, избор. Те са разменна стока, лишена от чувства, емоции, право на любов. Въпреки че години наред жените се доказват и биват признавани за умни и интелигентни същества, равни с противоположния пол, все още много мъже предпочитат жена, която да бъде домакиня и сексуална играчка, отколкото жена с кариера и постигнати цели. Трудно ми е да си обясня това пренебрежение към успелите жени, защото жените, които биват домакини, често пъти много бързо омръзват на мъжете си и биват мамени от тях. Конкуренцията между мъжкия и женския пол става все по-голяма и в днешно време, като че ли силният пол се оказва женският. Може би точно това е причината мъжете да търсят и предпочитат платения секс, защото там жената се подчинява на волята и изпълнява желанията им. Само че се питам колко дълго са готови да плащат, за да бъдат доминиращите и кога ще разберат, че партньорката им не може да служи само за секс и домакинска работа. Колко ли струва една такава жена и готови ли са мъжете да платят цената ù?...
© Стефани Всички права запазени
Няма да коментирам думите, мисля че те сами говорят
Поздрав!