2.09.2010 г., 18:39 ч.

По френски образец 

  Есета » Граждански
1244 0 4

ПО ФРЕНСКИ ОБРАЗЕЦ

 

Вече не се издържа. Отвсякъде облаци. Вятър. Няма нищо по мярка. Жегите – адови врящи казани. Мразовете – арктически ледени блокове. Досущ като в България. Някои смятат, че е така през последните двадесет години, други - за последните шейсет и шест, трети - от Освобождението, четвърти - още от Христа. Философи, политици, медиари – цъкат като стари стенни часовници и се мъчат да отброят часовете на историята. Пфу! Сволач! А истината е кратка и ясна: Гладни сме! Поругани сме! Използвани и захвърлени! А Октоподите ни смучат и крещят: „Дръжте октоподите!”, Наглите викат:”Дръжте наглите!”, Дупетата викат: ”Дръжте дупетата!” И ние държим. По френски образец почти – „Кралят е мъртъв! Да живее кралят!”

 

© Ангел Веселинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "медиари" - "правячи на медии" ли означава? Нали окончанието "ар" в съществително означава извършител на действието - "стругар", "свинар", "тъпанар" (на състоянието е тук май?), "дървар" "колар" (ами "колач" какво е?), бръснар и т.н.... "Сволач" - написано на български (татарски диалект на "македонския" май, а?), а иначе доста североизточно звучи (ама зад Силистра, че и доста меридиани по-надясно)...
  • !!!
  • Елвис е жив
  • Като няма хляб - ще ядем пасти
Предложения
: ??:??