18.03.2010 г., 11:21 ч.

Победи мъките си! 

  Есета » Граждански
1672 0 2
2 мин за четене

         Когато ти е тежко, когато изгубиш нещо и те заболи, то това би могъл да бъде моментът, в който да размислиш ти! Трябва да обърнеш внимание на това, което си осъзнал след изминалото време, че е грешка или не. Трябва да размислиш и над това, което пък мислиш, че е било добре. Трябва да осъзнаеш кое е било искрено и истинско, самата същина, евентуално довела до добрина или зла новина. Просто се усамоти и помисли какво си направил ти на другите? А какво те на теб? Дали са били правилни, както твойте постъпки, така и постъпките, които са били върху теб.

          Седни, отдели няколко часа върху себе си и върху останалите. За постъпките и на двете страни. Помисли как би било по-добре и за двете страни. Как може да се справите заедно срещу ситуацията или е по-добре сам да се бориш срещу събитията. Признай грешките си, ако не пред друг, то поне пред себе си и разгледай нещата от всички страни. Позамисли се добре как може да си помогнеш сам, за да помогнеш и на другите. За да си добре и емоционално спокоен и щастлив. Помисли и над това, какво е самота. Добре ли е сам да живееш на света, или по-добре е да си намериш компания една. Разгледай се над всичките си неща и не оставяй за дълго сам/а. Виж и промени негативните си черти и опитай се да превъзпиташ хората около себе си. Научи се компромиси да правиш. Научи се борба да водиш. Научи се усмивка да пазиш и равновесието да запазиш. Прегледай добре нещата и не се ядосвай над тях. По-добре е да можеш да накараш себе си да се почувства добре и да не се бориш постоянно с това вътрешно. Да можеш да се научиш и да обичаш силно, и природата, и семейството, и приятеля, и врага. Защото разходка след природата действа разбуждащо и те отпуска. Семейството е това, което ще застане зад теб по всяко време, а приятелят ще ти даде разумния съвет. Врагът пък се ядосва, за твоето щастие. Така че това е начин за разтоварване. Това е начин да успееш. Това е и начин да се пребориш с всичко негативно.

           Болките в живота са много, но ако ти сам не намериш лек за всяка една такава в сърцето си, никой няма да успее да ти помогне. Когато ти е тежко и те боли, пролей сълза за облекчение, но запомни, външно нищо пред враговете си не показвай. А само на верен приятел се довери, огледай се и смисъла на живота си намери и просто напред продължи. Запомни, приятелите са малко на тази земя, така че прецени ги и не ги губи, а заедно с живота се борете. Не изпадай никога в кризи външно, защото хладнокръвното ти лице ще ти помогне най-добре.

          И усамотиш ли се, запомни, да не се превръща в навик това, а просто да стане за мига и в кратък период да се вдигнеш на крака.

           За заключителни слова ще изрека - "Успех на всички!".

© Ребека Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??