28.03.2015 г., 14:50 ч.

Подходящи срещи с неподходящи хора 

  Есета » Други
1374 0 4
2 мин за четене

Подходящи срещи с неподходящи хора

 

     Колко пъти в живота си се срещаме с хора, които или го объркват, или просто ни поднасят поредното изпитание… Не иде реч само за секс, недоуточнени взаимоотношения – ако въобще можем да си позволим да говорим за такива, а за последствията им - болка, тъга и поредното разочарование.  Да и тук ще говоря за вечния казус – мъж§жена ….. Защо когато една жена (в пълния смисъл на думата) реши да обърне внимание на мъж или тя бъде забелязана от него, подхожда с известна доза недоверие ?! Ами много просто, защото се е нагледала на циркаджийски номера. Гледаш го красив, умен, интелигентен, възпитан, чаровен, стабиУен…мъж мечта ! Веднага светва лампа и то в червен цвят… нещо му има ?! И много пъти съм се питала, какво всъщност искат жените да докажат на себе си, че този мъж не съществува или просто се представя за някого другиго, или  да се успокоят, че са ударили БИНГО ?! И така започват кашите в търсене на отговори… Както винаги, не всяко начало е трудно, хубави моменти и тръпки колкото си пожелаеш… ама май всяко чудо за три дни ?! И се започва: вечеря; кино; разходка; цветя… секс  - все някакви нормални неща с цел сближаване, като едното е следствие от друго… Но, нека да си разкажем за онези обиграните мъже…”мъжете мечта”… Вечеря – ама на свещи, цветя – ама много, разходка – ама не къде да е, да сме само двама; кино – ама нека не е в МОЛ-а, за да може после да правим дивия секс, който искам от теб ….Факт – омагьосаните дами он-лайн, без да си дават сметка, че с тоя тип мъже за всичко хубаво с тях, предварително са си платили…(Отварям скоба тук не всички и всеки слагам под един знаменател, но конкретизирам онези все по-често срещани типажи…..) Седмиците стават, все по-чудесни, изненадите все по-приятни, но идват и моментите, в които не му е удобно да разговаря и да се вижда с вас… (тъ тъмм). Защото какво ?! Той е женен, да…има деца – С-Е-М-Е-Й-С-Т-В-О. Нещо, което вие искате да изградите с него, само че той е един ход пред вас, защото вече има такова. Тук идва ред на смесените чувства… любов, омраза, предателство, неистово желание за притежание… Но той подъл и хитър ви успокоява и обяснява как вие сте единственото хубаво нещо, след децата, което му се е случило в съзнателния му живот, и как отдавана е възнамерявал да напусне съпругата си. (Честито!). Вие какво правите, затваряте се сама, а той звъни (когато може) за да ви каже, че при пръв удобен момент ще е с вас и не иска да ви губи. (Ало имаме ли чуваемост?) Естествено, замазват ви очите с няколко подаръка, мил поглед и обещание за развод и вълшебна приказка с вас… НО-ВО  НА-ЧА-ЛО! (Чудно)… Един съвет, кажете му, че му благодарите за всичко и при тези обстоятелства ще празнувате Коледа (примерно) заедно ?!  Обръщам се към всички вас – ЖЕНИ, не написах или казах нещо което не сте преживели или за което не сте разбрали, не съм написала всичко това от страна на съпруга, не ….напротив, но не съм била и от другата страна - изцяло… Не искам да съдя хората, мнението ми е на страничен наблюдател. Човек никога не знае, чии обувки ще му се наложи да обуе, но е хубаво да прецени дали иска да ги носи.                                                                                                                                                                              

© Кари Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Няма за какво да ми се извинявате - БЛАГОДАРЯ
  • Извинявам се ако е прозвучало така, не съм аз този, който да дава критики на някого...
    Не съм толкова умен и начетен. Извинявам се.
  • Търпя критики, разбира се Има още какво да се желае, реших да не бъда голословна. БЛАГОДАРЯ Ви
  • Не видях да пише нещо за тези, които оставят всичко зад гърба си, заради НЕЯ. Но за другото.... лъжци има както от едната, така и от другата страна. шест от мен
Предложения
: ??:??