30.03.2006 г., 17:14 ч.

ПОЖЕЛАВАМ ТИ ДА ПОЗНАЕШ... 

  Есета
4537 0 16
1 мин за четене

 

 

Пожелавам ти да познаеш истинската любов!

 

Тя не е като Слънцето, защото то топли само през деня и изгаря безмилостно всички, пожелали да го докоснат. По време на буря слънцето се скрива, вместо да е до теб за помощ и винаги след него около теб настъпва тъмна, непрогледна нощ.

 

Истинската любов не е и като ураган, който връхлита внезапно, опустошава всичко в душата ти, но също така бързо стихва и се загубва в далечината, оставяйки след себе си само болка и разрушени сърца.

 

Нека да познаеш и да те обикнат с истинската любов,  с онази, която е като небето над нас – винаги по своему красиво, загадъчно нежно, безкрайно и вечно.

© Вили Тодоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря! Пожелавам го на всички!
  • Вече знам какво да търся. Така е ми лесно. Благодаря ти!
    Бъди щастлив!
  • !!!Да ти се връща пожеланието
    ...аз също мисля,че неща така перфектни, като чувствата са твъде трудни за обяснение и най-жерният начин и първата крачка към обяснението им е, когато кажем КАКВО НЕ СА
  • Благодаря Ви хора! Джени - такава я усетих и я изпитах. Но надали ще се случи втори път, или поне за времето, докато се превърна в невидим. Но я пожелавам на всички и то "да потънат в нея" не само веднъж! След нея вече разбрах, че наистина човек заслужава да се роди на света за да изпита любовта с главна буква. Дано не прозвучи сантиментално или "някак натруфено, изкуствено".
  • "винаги по своему красиво, загадъчно нежно, безкрайно и вечно."
    Чудесно си я описал,точно такава е!!!
    И аз ти пожелавам на теб!


  • браво!!! 6+!!!
  • Благодаря!
  • Простичко и красиво казано. Наистина си познал любовта. Най-хубавото е, че го пожелаваш на всички! Действително- когато човек е щастлив иска да дари щастие на целия свят- толкова е благодарен и човечен... Четох и другите ти работи- според мен имаш талант и то голям- поне на мен ми допадат много. Успех!
  • Така си е...истинската любов е безкрайна и вечна.Красиво.
  • Благодаря!
  • Към Елица: Мило Ангелче, не мога да добавя нищо. Всичко останало ми се струва излишно или че ще се повторя с други думи. Това е едно много старо пожелание, което отправям към човек, който ще го заслужи, още от студентските ми години. Не може да се отправи към всеки. Но сърцето ми подсказва да го отправя към теб, заради това което си усетила, надявам се, в своето сърце! А в порядъка на шегата и поради пролетното настроение в момента ще направя паралел между твоите думи "...защото точно ме привличаш с думите си и....край!Свърши!..." с една шега на Влади Въргала: "...Животът е това! Додйето сЪ ухилиш и сЪ озъбиш!..." Благодаря за хубавите думи и много щастие!
  • Наистина в есето ти има много красиви "моменти".Виждам,че те са излезли от сърцето ти,което е най-важно,но и мисля,че можеш да ни въведеш поне още малко в твоите представи,защото точно ме привличаш с думите си и....край!Свърши!но наистина много красиво и чисто!поздравления!!!
  • Хе, хе, колко красиви и верни думи!Страхотно е!!!Продължавай да ни радваш с твоите прекресни текстове!
  • Много Вярно , много хубаво !
  • Благодаря за отделеното време да го прочетете и оцените! Просто се опитах по моему да префразирам една стара източна мъдрост,че "Теб обича истински не онзи, който ти бърше сълзите, а който никога не те е накарал да плачеш!" Не зная до каква степен съм успял да направя желаното.
  • Красиво пожелание - искрено и нежно!Поздрав!
Предложения
: ??:??