12.05.2009 г., 15:38 ч.

Политиците на България - за или против 

  Есета » Граждански
2362 1 2
1 мин за четене

    Разсъждение върху   последните думи на ,,Ванга’’!
В последните си думи ,,Ванга’’ казва, че ние предаваме  България и сме се продавали на други страни. Както се казва в стихотворението на Никола Вапцаров ,,Бих обичал, майко, бих обичал, но ми трябва свобода и хлеб’’. Но всъщност не ние, а нашите политици ни продадоха. Те оставиха нашия народ да гние като вехта книга, те  позволиха парите да ни управляват. В днешно време всички сме се затворили като долни твари и гледаме да заделим по някоя стотинка, за да оцелеем. Трябва всички да сме единни и равни, да не позволяваме на тези грешни пари да  ни управляват! Както хората са казали, парите не са  ,,слънце’’, а ,,огън’’. Самите ние трябва да се обичаме и да гледаме не само ние да сме добре, а и другите около нас да са добре. Всеки ден по пътищата на нашата родина България умират повече от 10-15 души  и виновниците за тези престъпления се разхождат по улиците на нашите градове. Нашите закони са на нулата и нищо не може да попречи на някой човек да отиде и да ограби или в по-лошия случай да убие някого. Политиците ни си купуват коли за по 200 000 лева, а някои хора умират в глад и мизерия. Това ли са нашите ,,Българи'', това истина ли е. Хора, ние живеем в една постоянна лъжа, света, в който ние живеем, е една голяма и гнусна лъжа. Това трябва да се промени и ние сме тези, които можем да го постигнем.
          Мисля, че ще има много отзовали се по този въпрос. Нека да помогнем на България да се промени!!

© Даяна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Такаааа. Ванга не се пише в кавички. Като цяло е постно - нахвърляни факти... и нищо. Има обаче нещо, което много ми харесва. Това, че все повече и все по-млади хора започват да осъзнават, че всичко зависи от нас. Имаш много да учиш, Даянче. Имаш потенциал, сега ти трябва и опит. Дерзай!
  • Щом 13- годишно дете пише такива неща, значи ли, че има надежда?! Поздравления за позицията; поздравления, че имаш позиция!
Предложения
: ??:??