6.03.2008 г., 11:12 ч.

Порнография 

  Есета » Социални
2321 1 4
1 мин за четене

 

Внимание: Моля, хора със слаби сърца да не четат Порнография.

 

Чудя се откъде да започна, от студентите, разбира се.

Учите, учите, а после не си намирате работа по специалността. Не се притеснявайте, има два изхода в задачата. Първо - момчетата да си намерят връзки, а момичетата да спят редовно с техните шефове. Записахте ли си, после да няма безработни или общи работници!

 

 

Пенсионерите, за вас какво да напиша? Вас отдавна са ви отсвирили, въпреки че само вие си знаете през какво сте минали, за да стигнете дотук. Радвайте се, до края на годината ще ви вдигнат пенсията с 10-20 лева! Честито!

 

 

И, разбира се, Градският транспорт. По-скоро прилича на влакчето на ужасите. Знаете ли колко се радвам,  когато дупча билетчето си, връщам се назад в епохата на Барни и Фред и Семейство Флинтстоун. Забавно е!

 

Но да спрем дотук, да оставим и за втора част...

                                                                                     Емил Ангелов - автор

© Emil Angelov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Има известна доза истина в това,но съм съгласна с Пламена!
    Честно казано,дори се подразних от написаното..
    Да вземеш да съчиниш нещо оптимистично!!!
  • Студенти, пенсионери и градски транспорт - дежурната реплика на всеки софиянец за това какво не му харесва... А защо не се замислиш за някакви идеи как може твоята София да стане малко по-хубава, вместо само да констатираш общоизвестни факти?
  • Колко истинско...
    С нетърпение очаквам втората част, със сигурно ще чета...
  • браво за написаното много е добро и разкрива истината за нашата държава продалжаваи все така чакаме втората част
Предложения
: ??:??