7.03.2008 г., 19:53 ч.

Порнография 2 

  Есета » Социални
2098 0 3

 

 Дойде време да поставя и втората част на нашата и ваша любима Порнография.

Да поговорим за задръстванията... Всеки ден - едни и същи мъки. Спокойно, вие не знаете ли, че проблемът вече е решен, но само на думи!

 

 

Да погледнем за таланти. Е как да гледаме, след като нито кино имаме, нито телевизия. Купуваме евтини сапунки и предавания, които не  струват и лев.    Толкова ли сме некадърни, не. Просто в България не се плаща за мозък. Не се дава път на младите.

Типичен пример за това е Джон Атанасов и компютърът.

 

 

Друга лоша черта е, че когато някой успее, другите му завиждат и мразят.

Но никога няма да се променим...

© Emil Angelov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Даваш такъв пример???
    Ето защо "сме" такива...!?
    Говориш от личен опит.Сигурна съм!!!
  • Иииии баси! Нек'ъв вирус е изтрил есето на момчето! Тамън се бех наточил за порнография, пък то компютри-момпютри... Ама тоя дето го е изтрил се е подписал - "Друга лоша черта е, че когато някой успее, другите му завиждат и мразят". Дааа... Издало момчето книга с премъдри мисли и веднага му завидяха и му пускат вируси в есетата! Брей, завидлив народ, брей....
  • Дано няма трета част!!!Не мога да го понеса!!!!
Предложения
: ??:??