30.04.2023 г., 10:43 ч.

Посадих зрънце любов. 

  Есета » Любовни
398 2 2
1 мин за четене

 

 Казват, че когато  боговете искат да ти вземат ума, те обричат да се влюбиш. Любовта не зависи от времето, зависи от хората и ако не си обичал, значи не си живял. Тя започва, когато заради друг си готов да измениш на себе си. Да виждаш чудо, невидимо за другите. Тя е и чудото, което променя хората без да властва над тях. Тя е като малко зрънце, посадено в душата каращо човека да разцъфне в най- красивите багри на живота. Любовта е стихия, която разгаря буйни пламъци от необуздана страст или остава пепел от прегорели чувства, но винаги носи топлина и светлина, от които живота продължава.
Истинската, непреходна любов не е физическа страст нито е само романтика. Тя е усамотяване на двама души в огромния свят, тя е обещание… Тя е тайната на двама и отсъствие на всякакви тайни по между им. Тя не приема насилие, фалш и лъжи защото любовта – това е свобода. Свободата да бъдеш  самия себе си покрай този, който те прави такъв, какъвто си. Тя те съпровожда през целия ти живот. От първата целувка, до дълбока старост. Думите отнемат само миг, а да го покажеш цял един живот.
Истински обича този, който е способен да приеме всичко, което е било, което се случва и което предстои. И ако тя „той“ е първото, за което си помислиш, когато се събудиш, единственото когато си буден и последното, за което мислиш преди сън, значи това е любовта и ти си я познал. Запази я такава и ще бъдеш щастлив да края на дните си!

© Ваня Атанасова - Панова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря Миг31 за това, че се спря и прочете и за добрия коментар и оценката ти!
    Както казваш / любовта не признава прегради и стени, тя е лъч на същността ни.../
    Благодаря ти! Здрав бъди!
  • Любовта не признава, прегради и стени,
    та Тя е енергиен лъч на същността ни,
    в нежен вихър от приливни вълни,
    Душите слива - гради ..Безкрайността ни!
    Благодаря за Благодатта , която струй от есето Ви! Интересно , че никой не иска да чете за "Позадено зрънце Любов" и с вниманието си да влее от енергията си и от зрънце да се превърне в цялостна атмосфера ! Харесва ни да коментираме "П.тки" те! Прав е Иромонах Роман Матюшкин:
    "Без Бога нация — толпа,
    Объединенная пороком,
    Или слепа, или глупа,
    Иль что еще страшней, жестока....."
Предложения
: ??:??