8.11.2020 г., 8:25 ч.

Послание от сърцето на Вечността 

  Есета » Други
848 1 1
2 мин за четене

Има дни, в които надграждаш себе си. Дни, в които изведнъж цялото знание и разбиране придобито от миналото, всички грешки и победи се обединяват в знание, без да е необходимо да поглеждаш назад. Просто знаеш. Знаеш, че си се прадставил добре и цялото щастие и мъка, които си преживял не са били напразни. Доволен си, че стъпка по стъпка се превръщаш в по-добра версия на себе си. Старите модели на поведение се заменят с нови и това става неусетно. Смирен си. Нямаш нужда от признание, просто се чувстваш победител в битка, която си водил срещу себе си. Света около теб е някак притихнал. Спокоен си и усмихнат отвътре. Тези дни са безценен подарък. Тези дни са любов и светлина. Знаеш, че навлизаш в нов период. Не знаеш какво те чака, но си готов да продължиш. Готов си да се впуснеш в нови предизвикателства и знаеш, че рано или късно пак ще имаш ден като днешния. Ден, в който ще се чувстваш благодарен и разбиращ. Живота на земята е хубав. Това е живот, в който няма как да стоиш неподвижен. Живот, който не ти позволява да мързелуваш. Такъв, в който ще получиш най-силните шамари, ще се почувстваш сам и ненужен, ще се почувстваш щастлив и обичан и всичко това ще се сменя непрекъснато....докато не осъзнаеш, че си нужен и обичан, че ти си любов. Предизвикателствата към теб са любов, трудностите пред теб са любов, всяка осъзната грешка е любов. Вселената се грижи за теб. Иска да ти помогне да разбереш, че не можеш да контролираш. Можеш само да участваш с любов и да еволюираш до най-чистата си форма. Само така ставаш строител на НОВИЯ СВЯТ. С добронабереност, приемственост, разбиране, прошка и любов към всичко, което те заобикаля. С всеки етап от развитието си ще чувстваш, че се приближаваш все по близо до момента, в който ще бъдеш ВСИЧКО и няма да можеш да се самоопределиш като АЗ. АЗ е ВСИЧКО. НИЕ, които сме на земята сме ЕДНО. Ще мине време преди ВСИЧКИ да го разберем, но когато стигнем ТАМ....ВРЕМЕТО ще се замени с ВЕЧНОСТ. Живота е жив и ВЕЧЕН. Посланието което се съдържа в тези редове идва от сърцето на ВЕЧНОСТТА. Послание за подкрепа и спокойствие на всички души, които сме поели пътя на усъвършенстването и еволюцията. ВСИЧКИ ние сме ТУК за да се научим да се обичаме и да не се делим на ТИ и АЗ, а да се ОБЕДИНИМ. Вселената ни прегръща с любов. Цялото ни чака с нетъпрение....НИЕ се придвижваме натам, ВСЕКИ със своето си темпо. Не бързайте! Учете се, разбирайте, обичайте! Прегръщам ВИ всички с любов!

© Деси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??