19.02.2012 г., 21:06 ч.

Потъване в себе си 

  Есета » Философски
2326 1 0
1 мин за четене

Вслушай се в сърцето си – то знае и те познава най-добре.
Шепне тихо – научи се да го чуваш!
Не пренебрегвай нещата, които ти подсказва.
Сърцето е онова свещено, тихо и спокойно място, което се крие дълбоко във всеки един човек и където винаги можеш да се скриеш от света, за да бъдеш далеч от другите и за да останеш необезпокояван, докато избистриш съзнанието си и станеш наясно с чувствата си. Там винаги си на безопасно и сигурно място.
Слушаш ли правилно, сърцето никога няма да те подведе!
Водиш ли си от сърцето си, никога няма да сгрешиш!
Всичко, което идва от сърцето, е истинско и правилно!
Хората, които потискат тези чувства, допускат грешки и страдат.
Сърцето е твоят най-верен и близък приятел. Опознаете ли се, ти ще познаеш най-чистата и истинска любов. Там се крие цялата истина за теб и живота ти - закодирана е цялата информация за истинската ти същност.
Опознай се!
Там са отговорите на всичките въпроси, които си задаваш и които искаш да научиш.
Не търси истината отвън - тя е вътре, в теб!
Намери своя начин да отключиш сърцето си, за да откриеш какво се крие в него.
Остани насаме със себе си. В тишината и самотата човек преоткрива себе си.
Не се страхувай от това с каква истина ще се сблъскаш. Гмурни се в дълбините без страх, с любов към себе си. Потъни надълбоко. Не бързай и не насилвай нещата – остави се сърцето да те води, довери му се, то няма да сгреши. И не избирай страха да те съпровожда в тази игра. Той е най-големият враг на човека. Избери любовта. Човек трябва да обича и познава себе си какъвто и да е. Опознаеш ли истинската си същност, ти си направил най-значимото, носещо щастие и удоволетворение нещо в живота си. Хората, които са в хармония със себе си, са в хармония и с целия околен свят.

© Мартинес Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??