26.11.2007 г., 19:44 ч.

Предложение за брак 

  Есета
4912 0 5
1 мин за четене
Кажи ми, имал ли си чувството, че сърцето ти ще се пръсне от щастие?! Усещал ли си как кожата копнее за нежна милувка и очите ти търсят наслада?! Искал ли си да полетиш в небесата и да преоткриваш света отново и отново?!
Отговаряш ми положително и в погледа ти се появява онази добре позната искрица, която блести във всеки влюбен човек. А любовта - тя не е просто чувство или преживяване, тя е върховност, възвишеност, а за някои дори и начин на живот, доставящ им радост. Да, любовта е щастие. Само влюбеният забелязва и оценява малките неща, незначителните и незабележими жестове. Само той изживява моментите на наслада по най-красивия и божествен начин. И ако да обичаш е грях, бъди престъпник и прегрешавай многократно. Никой, освен Бог, не може да те съди. Защото любовта е висша. Тя не е за лошите и завистливи хора. Нека присъдата ти бъде доживотна - да ме обичаш, докато сърцето ти престане да бие и пламъкът изчезне от очите ти. Бъди затворник в моето сърце. Докато си жив сподели с мен радостта от сладкия грях, наречен любов. Прави ме щастлива и аз ще ти отвърна със същото.
Запленен от думите ми, а и леко развълнуван, изваждаш от джоба си велурена кутийка с пръстен в нея и казваш разтреперено: "Ще се омъжиш ли за мен?".

© Радостина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??